Тренінг з соціальних коммунікацій по формуванню комунікативної компетентності майбутніх Соціальних працівників

12 лютого 2018, 8:35
м. Київ
       12-13 лютого 2018 року в рамках засідання гуртка «Соціальний практик» відбулось тренінгове заняття "Тренінг з соціальних комунікацій", в якому прийняли участь студенти 1 та 4 курсу спеціальності 231 Соціальна робота кафедри соціальної педагогіки та інформаційних технологій в освіті гуманітарно-педагогічного факуультету НУБіП України.
      Студенти із задоволенням прийняли участь у данному заході, оскільки запровонована тема є безумовно актуальною для майбутніх соціальних працівників. Це обумовлено думкою, що фахівці даної спеціальності відносяться до категорії професій людина-людина і тому більшість свого часу проводять взаємодіючи з людьми, з клієнтами, будуючи свою справу на комунікаціях.
      Таким чином, одним із головних інструментів професійної діяльності соціального працівника є спілкування. Саме у процесі спілкування здійснюється контакт з клієнтом, з'ясовуються проблеми та відбувається накопичення інформації, необхідної для розв'язання проблеми.
      Одночасно у ході спілкування здійснюється цілеспрямований вплив на клієнта. Окрім того, від володіння методами спілкування часто залежить результат ділових переговорів з представниками структур влади, ділових кіл, різних закладів та організацій.
        Сьогодні 85% успіху в житті та кар’єрі будь-якого професіонала визначаються навичками комунікації: здатністю позитивно взаємодіяти з оточуючими, відвідувачами, клієнтами, покупцями. Отже, без перебільшення можна сказати, що спілкування є чи не найважливішою, а почасти й найскладнішою сферою діяльності в соціальній роботі.
     
       Метою заняття було - удосконалення навичок спілкування, формування позитивного напрямку мислення, формування та розвиток конфліктологічної культури, комунікативної компетентності.
      Зміст тренінгового заняття включав вправи, які допомогли формувати дружню, безконфліктну атмосферу в колективі; оволодіти техніками асертивної комунікації: «Я-повідомлення», «Активне слухання», набути вміння конструктивно сприймати та реагувати на критику; а також познайомили студентів з антистресовими експрес-техніками.
    Такого типу заняття є для майбутніх фахівців дуже цікавим досвідом, вони активно приймають участь, із захопленням пізнають внутрішній світ і висловили бажання ще не раз взяти участь у подібних заняттях. Адже маючи внутрішні ресурси, легше працювати з клієнтами, які потребують уваги та підтримки.
 
Вікторова Леся Вікторівна,
завідувач кафедри соціальної педагогіки 
та інформаційних технологій в рсвіті

Ржевський Геннадій Миколайович,
доцент кафедри соціальної педагогіки 
та інформаційних технологій в освіті,
куратор групи СР17001б
 
Карина Каренівна Арзуманян,
керівник наукового гуртка "Соціальний практик"
асистент кафедри соціальної педагогіки 
та інформаційних технологій в рсвіті


 
 

 

Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook