Нова спеціальність «Журналістика» – нові форми профорієнтаційної роботи!
2017 рік виявився знаковим для кафедри української та класичних мов.
26 травня 2017 р. Наказом МОН України №111-л НУБіП надано ліцензію на провадження освітньої діяльності з підготовки фахівців у галузі журналістики. Цій події передувала ґрунтовна робота кафедри, ініціатором якої був доктор філологічних наук, професор В.Д. Шинкарук, який на основі аналізу об'єктивних потреб сучасного суспільства у висококваліфікованих журналістах нової формації та реальних можливостей гуманітарно-педагогічного факультету одного з найпотужніших університетів країни обґрунтував актуальність і доцільність підготовки фахівців зі спеціальності «Журналістика» у НУБіП, визначив її пріоритети та специфіку, окреслив перспективи та завдання. У зв’язку із відкриттям нової спеціальності кафедра отримала новий вектор роботи, стосовний усіх видів діяльності, й передусім – профорієнтаційної.
Відкриття нової спеціальності вимагало пошуку нових дієвих форм профорієнтаційної роботи, серед яких:
- відвідування форумів старшокласників, профорієнтаційних заходів національного рівня: кафедра української та класичних мов презентувала гуманітарно-педагогічний факультет НУБіП на Всеукраїнському форумі «Успішний одинадцятикласник» (22 жовтня 2017);
- робота в літніх школах, освітніх таборах та таборах професій: викладачі кафедри проводили активну профорієнтаційну роботу в освітньому таборі «EuroCamp Happy Press», в якому школярі знайомилися з основами професії журналіста, історією вітчизняної журналістики, етапами редакційно-видавничого процесу;
- створення рекламно-іміджевих буклетів для популяризації спеціальності «Журналістика»:
- реструктуризація сайту кафедри, створення нових рубрик, присвячених різним аспектам журналістської діяльності:
- створення профорієнтаційних студентських бригад:
Активно застосовувалися й традиційні форми профорієнтаційної роботи:
- відвідування навчальних закладів викладачами кафедри:
- роз'яснювальна робота з молоддю під час проведення загальноуніверситетських профорієнтаційних заходів (День відкритих дверей);
- поширення інформації про університет взагалі й про гуманітарно-педагогічний факультет зокрема через соціальні мережі, на сайтах навчальних закладів.
Дізналися про переваги навчання на гуманітарно-педагогічному факультеті та нову спеціальність й іноземні студенти:
Профорієнтаційна робота триває, адже попереду – вступна кампанія та набір на навчання за новою спеціальністю.