НУБіП на всесвітньому симпозіумі з питань освіти та цінностей
На початку жовтня науковці, дослідники та практики в галузі освіти зібралися в Бодрумі (Турецька республіка) на всесвітній симпозіум ISOEVA , щоб обговорити нагальні проблеми, що стосуються не лише освіти Туреччини, а й таких країн, як Великобританія, Іспанія, Україна, Грузія, Латвія, Палестина, Індія, Казахстан та Кирзистан. Загалом майже сімсот учасників зустрілися в мальовничому містечку на березі Егейського моря, на заході, який був організований Мерсінським університетом, директоратом провінції Мугла та науковим товариством Освіти та Історії Туреччини.
Учасники симпозіуму піднімали питання покращення національних систем освіти, підвищення якості навчального процесу в умовах трендового напряму освіти – дистанційна освіта.
Що ж цікавило учасників зібрання?
Директор центру освіти впродовж життя Al-Quds Open University, представивши свій університет, розповів що в цьому навальному закладі дистанційно навчаються більше мільйона студентів, більшість з яких жінки, що через створення сім’ї в молодому віці та народження дітей не змогли отримати вищу освіту. Ще одним цікавим моментом цього вищого навчального закладу – те, що університет бере активну участь у світових та європейських грантових програмах, що дає можливість отримувати мільйони доларів на розвиток дистанційної освіти цього університету.
У Тбіліському технічному університеті навчається не так багато студентів як в палестинському відкритому університеті і, як вважає професор цього закладу, проблема полягає у відсутності дієвого законодавства Грузії в галузі дистанційної освіти.
Представники Йорського університету (Велика Британія) та Латвійського університетуподілилися досвідом, як підвищити якість освітнього процесу шляхом використання творчих методів та технік. Професори представили оригінальні методики розвитку творчого дивергентного та конвергентного мислення через академічне письмо.
На відкритті та пленарному засіданні автор цих рядків представила Національний університет біоресурсів і природокористування України, здобутки та виклики нашого закладу, а також план розвитку «Голосіївська ініціатива-2020». На розширеному засіданні піднімалися питання цінностей в освітньому процесі вищого навчального закладу, таких як академічна прозорість, патріотизм, критичне сприйняття оточуючого середовища.
Виступ кожного учасника оцінювався організаційним комітетом симпозіуму. За результатами оцінювання представники Палестини та України отримали ексклюзивне право представити подальші здобутки на наступному конгресі, який відбудеться в Анталії. Ми представлятимемо подальші здобутки НУБіП України та результати наукових досліджень.
Олена Соловйова,
гуманітарно-педагогічний факультет