Учасники студентської конференції обговорили напрями розвитку маркетингу в аграрному секторі України
25 квітня 2017 року пройшла науково-практична студентська конференція «Напрями розвитку маркетингу в аграрному секторі України», організована кафедрою маркетингу та міжнародної торгівлі.
Її доповідачами були представники компанії Latifundist Media Ярославна Ткаченко та Альона Дяченко. Вони підняли тематику маркетингу і комунікації та їх значення для агробізнесу. Вони ближче познайомили студентів зі своєю компанією, найуспішнішими проектами, історією їх створення та поділилися цінним практичним досвідом. А також наголосили на важливості креативного підходу та відданості своїй справі у роботі маркетологів, значимості володіння комунікаційними навиками в роботі з клієнтами, партнерами та колегами.
Гості конференції подарували кафедрі маркетингу та міжнародної торгівлі настільну бізнес-гру Latifundia, яка навчає основам українського агробізнесу. Тепер у студентів-маркетологів з’явилась можливість випробувати себе в ролі справжнього українського аграрія. Сподіваємося, що така спільна робота сприятиме подальшій співпраці між нашим університетом та компанією Latifundist Media.
Молодь взяла активну участь у обговоренні актуальних питань сучасного агробізнесу. Оргкомітет оцінив виступи всіх учасників та визначив переможців. 1-ше місце розділили Марина Щерба та Анна Папуша, 2-ге – Каріне Подолян та Лілія Горбенко, а 3-тє - Дмитро Ситник та Ірина Мончук. Окремо були відзначені постерні презентації. Тут кращими виявилися Марина Хоменко та Катерина Іванова.
Ярослава Ларіна,
завідувач кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі,
Калина Луцій,
аспірант