Стажування та конференція в Польщі

22 березня 2017 року
НДІ економіки і менеджменту

 

Шановні колеги!

Запрошуємо Вас взяти участь у стажуванні
та Міжнародній науково-практичній конференції
в Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University (м. Новий Сонч, Польща)
Організатор заходів
Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University
http://www.wsb-nlu.edu.pl/

 Голова організаційного комітету:
Dariusz Woźniak Dr of Economics, Dean of College of
Social and Computer Science, Wyższa Szkoła Biznesu – National-Louis University (Poland);

 Стажування:
«Організація навчального процесу, програми підготовки, інноваційні технології та наукова робота в
Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University»
(очно-дистанційна форма 12 днів, 108 годин аудиторної та позааудиторної, у тому числі дистанційної, роботи)
12-23 червня 2017 р.
(12 червня – 18 червня – дистанційна робота,
19-23 червня – безпосереднє стажування в університеті на території Польщі)

Програма стажування

Модуль 1. Організація навчального процесу та програми підготовки студентів в Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University (36 годин аудиторної та позааудиторної роботи).
1.1         Факультети та програми підготовки студентів в Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University.
1.2         Організація навчального процесу у Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University.
1.3         Особливості отримання другого диплому США.
1.4         Інтернаціоналізація навчального процесу та можливості отримання освіти в Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University для студентів з інших країн.
Модуль 2. Інноваційні технології, науково-методичне та інформаційне забезпечення освітнього процесу (36 годин аудиторної та позааудиторної роботи).
2.1.       Використання інноваційних технологій в освітньому процесі.
2.2.       Академічна мобільність студентів як органічна частина навчального процесу в університеті.
2.3.       Науково-методичного надбання університету.
2.4.       Лекції, практика та семінари за напрямами підготовки (показові заняття).
Модуль 3. Наука як основа освітнього процесу (36 годин аудиторної та позааудиторної роботи).
3.1.       Досвід наукової діяльності Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University.
3.2.       Наукові проекти та наукові видання Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University.
3.3.       Підготовка наукової доповіді для участі у Міжнародній науково-практичній конференції «Пріоритети наукових досліджень – 2017: теоретична цінність та практична значущість».
3.4.       Участь у Міжнародній науково-практичній конференції «Пріоритети наукових досліджень – 2017: теоретична цінність та практична значущість».

Дистанційна частина стажування (з 12 по 18 червня) містить у собі:
1.    Вивчення організаційної структури університету та програм підготовки через доступ до офіційного сайту університету.
2.    Ознайомлення з примірниками навчально-методичного забезпечення навчального процесу (надсилається учасникам стажування електронною поштою).
3.    Вивчення досвіду дистанційної освіти та проходження дистанційного курсу з предмету за вибором (4 години) (перелік предметів та код доступу надається).
4.    Підготовка наукової доповіді на конференцію.
5.    Ознайомлення з примірниками віртуальних лекційних курсів викладачів університету з різних дисциплін.

Очна частина стажування (з 19 по 23 червня) містить у собі презентацію університету, безпосереднє ознайомлення з матеріально-технічною частиною університету, аудиторну та позааудиторну роботу у відповідності до змісту програми стажування, консультації, участь у конференції, наукові дискусії, роботу з бібліотечним фондом університету. 

Міжнародна науково-практична конференція
«Пріоритети наукових досліджень – 2017: теоретична та практична цінність»
22-23 червня 2017 р., Новий Сонч, Польща

Секції

1.        Актуальні проблеми соціальних наук (економічні науки, психологія і соціологія, політологія).
2.        Перспективні напрями досліджень в гуманітарних науках (педагогіка, історія, філософія, культурологія та релігієзнавство, філологія).
3.        Пріоритети прикладних наукових досліджень (інформаційні технології, медицина, інженерія, архітектура та будівництво, аграрні науки).

 

Конференція є частиною стажування. Підготовка доповіді та безпосередня участь у конференції – обов'язкова частина стажування. 

Загальний графік організованого трансферу та очної роботи

1 день. 19 червня. Понеділок. Львів. Виїзд о 8.00. Переїзд в Краків. Поселення. Самостійна позааудиторна робота. Ночівля.
2 день. 20 червня. Вівторок. Сніданок. Трансфер в Новий Сонч та зворотно. Стажування (аудиторна робота). Вільний час. Ночівля.
3 день. 21 червня. Середа. Сніданок. Трансфер в Новий Сонч та зворотно. Стажування (аудиторна робота). Вільний час. Ночівля.
4 день. 22 червня. Четвер. Сніданок. Виселення. Трансфер в Новий Сонч. Конференція. Урочиста вечеря. Поселення в готель в місцевості навколо Нового Сонча. Ночівля.
5 день. 23 червня. П'ятниця. Сніданок. Виселення. Секційні засідання. Завершення стажування. Вручення сертифікатів. Переїзд у Львів.

Проживання: 3 ночі в Кракові та 1 ніч в районі Нового Сонча.

УМОВИ УЧАСТІ

Вартість проходження стажування, у тому числі участь у конференції, складає 180 євро. Організовані учасники сплачують на місті по прибуттю в університет. Самостійні учасники (які самі забезпечують собі трансфер, проживання та харчування) сплачують завчасно на рахунок університету. У вартість стажування входить саме стажування (презентації, різні види занять, консультації), участь у конференції, публікація збірнику матеріалів конференції, сертифікат про проходження стажування (108 годин), сертифікат за участь у конференції, програма конференції, роздавальний матеріал (канцелярія), участь в урочистій вечері. 

Організована участь

Трансфер, проживання та організацію вільного часу організованих учасників стажування забезпечує туристична компанія «Алголь» (www.algol.com.ua)Вартість послуг складає гривневий еквівалент 185 євро, куди входить трансфер комфортабельним автобусом за визначеним маршрутом, проживання в готелях три зірки зі сніданками у двомісних номерах.
Консульський збір, послуги візового центру та страхування, факультативні екскурсії до вартості участі у програмі не входять та додатково самостійно сплачуються у відповідні інституції.
Бронювання місця учасника групи здійснюється за умови попередньої сплати частини від вартості послуг туроператору «Алголь» в еквіваленті 85 євро згідно рахунку, який буде виставлено туроператором. У випадку, якщо учасник з якоїсь причини відмовився від участі у програмі, вартість бронювання не повертається. Виняток – відмова консульства Польщі видати візу. Залишок суми, еквівалент 100 євро, сплачується на рахунок туроператора після отримання візи. Туроператор надає відповідний договір про надання своїх послуг. Кожний учасник укладає індивідуальний договір на обслуговування з туроператором «Алголь».
Факультативні екскурсії та вхідні білети в музеї сплачуються додатково. Бажаючі мають можливість замовити туроператору «Алголь» факультативні екскурсії за додаткову плату. Перелік факультативних екскурсій надсилається туроператором при укладанні договору.
Оформлення віз та відряджень відбувається за офіційним запрошенням Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University.
Організованим учасникам стажування запрошення на стажування та документи від туроператора для оформлення візи надаються після сплати бронювання місця в групі та укладення відповідного договору з туроператором.
Увага! Учасники стажування можуть брати з собою супроводжуючих. Супроводжуючі особи оформлюють туристичні візи, їм запрошення на стажування не надаються. 

Самостійна участь

Ті, хто планує виїхати самостійно, повинні завчасно перерахувати гроші на рахунок університету та самостійно вирішують всі питання, які пов'язані з оформленням віз, трансфером, поселенням, харчуванням. Консультування щодо оформлення віз надається тільки тим, хто їде в організованому трансфері. Самостійним учасникам запрошення на стажування надається тільки після повної оплати вартості стажування на рахунок університету. 

ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ТЕЗ ДОПОВІДІ В ЗБІРНИКУ МАТЕРІАЛІВ КОНФЕРЕНЦІЇ

Мова тез: англійська, українська, польська, російська. Обсяг тез – до двох сторінок формату А4 без таблиць і рисунків! Кількість авторів – один. Поля зі всіх сторін – по 2 см. Міжрядковий інтервал – 1,5. Розмір абзацного відступу – 1,25 см. Шрифт – Times New Roman, 14. Посилання на джерела згідно національних стандартів до публікацій у фахових виданнях.

ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ДОКУМЕНТІВ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ВІЗИ

Для отримання візи необхідно підготувати наступні документи: паспорт громадянина України, закордонний паспорт, довідка з місця роботи із зазначенням середньої заробітної плати за останні 6 місяців, довідка з банку по залишку на рахунку (з розрахунку 50 євро на день перебування за кордоном), медична страховка для виїзду за кордон. Після отримання заявки, учаснику буде надіслано повний перелік документів, які необхідно підготувати для подання на отримання візи. 

ТЕРМІН ПОДАННЯ МАТЕРІАЛІВ І ЗАЯВОК

Всі, хто планує взяти участь у стажуванні, повинні надіслати заявку, тези доповіді та скановану копію першого розвороту закордонного паспорту на електронну адресу: [email protected] до 25 березня 2017 р.!
Тема листа: Стажування-червень Польща Прізвище та Ім'я учасника
Вкладені файли, які будуть відіслані на електронну адресу, повинні мати обов'язкові назви, а саме:
1. Заявка прізвище (учасника);
2. Паспорт прізвище (учасника);
3. Тези прізвище. Секція №…

З питань оформлення віз та документів для перетину кордону, розподілу місць в автобусі та розселення та запрошень консультування надається: Степаненко Наталія, тел: 050 911 02 75; e-mail: [email protected]

З питань стажування контактна особа в Польщі: Артем Кудрявцев, e-mail: [email protected]


 

Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook