Стежкою, що веде до істини: спробуй зробити сам
Реалізація компетентнісного підходу в освітньому процесі передбачає активну взаємодію як викладача і студентів, так і самих студентів між собою. Залучення студентів до викладацької діяльності розвиває критичне мислення і креативність, відповідальність і здатність йти на ризик, толерантність і відкритість, інтегрованість особистості. Використання інтерактивних методів навчання при викладанні філософії сприяє не тільки усвідомленню множинних реальностей нашого світу, але й формуванню нового покоління лідерів у сфері науки, освіти, бізнесу, державного управління.
Майбутні екологи Поліна Павленко та Іван Волкогон - студенти 2 групи 3 курсу факультету захисту рослин, біотехнологій та екології – випробовували себе у ролі викладачів філософії. У ролі студентки, поряд з іншими членами групи, виступила доцент кафедри філософії, кандидат філософських наук, Тетяна Вікторівна Данилова.
доцент Данилова Т.В.