Ректорат: організовано розпочинаємо навчальний семестр
26 серпня 2025 року під головуванням ректора Вадима ТКАЧУКА відбулося засідання ректорату. На його початку традиційно хвилиною мовчання вшанували пам’ять загиблих у російсько-українській війні. Перед початком розгляду питань порядку денного очільник університету звернув увагу на безпекову ситуацію, а також на недопущення нестатутних відносин.
Керівник центру забезпечення якості освіти Ярослав РУДИК проінформував про готовність до початку освітнього процесу в першому семестрі 2025-2026 навчального року. Згідно з графіком освітнього процесу студенти університету приступають до навчання в очному форматі. Проведена відповідна робота на цифрових навчальних ресурсах, всі матеріали оновлені та актуальні. Також удосконалено низку нормативно-правових актів. Підготовлений аудиторний фонд факультетів та ННІ. Розклад занять доступний на офіційному сайті університету. Для студентів першого курсу організовується вирівнювальний семестр з базових предметів. Окремо зверталася увага на організацію курсу базової загальної військової підготовки, освітніх втратах, забезпеченості мультимедійним обладнанням, запланованих опитуваннях першокурсників, акредитаціях освітніх програм тощо. Означені питання відображені у відповідному рішенні ректорату.
Про відкриття лабораторій на факультетах та в ННІ до Дня знань доповів керівник центру розвитку кар’єри Сергій КОВАЛЕВСЬКИЙ. Таких лабораторій планується ввести в освітньо-науковий процес дев’ять. На основі проведеного моніторингу готовності лабораторій запроваджений чек-лист, який буде поширений і застосовуватиметься в майбутньому при перевірці.
Директор Студентського містечка Сергій СТЕЦЮК представив цьогорічний порядок поселення студентів до гуртожитків. Він наголосив на готовності 367 кімнат для поселення першокурсників, а також закупівлях м’якого інвентарю, виготовленні меблів. Нововведенням цього року стало запровадження електронної системи поселення. Заявку на поселення з відповідними документами потрібно подати через відповідний сайт https://campus.nubip.edu.ua/.
Порядок посвяти в студенти вступників 2025 року на факультетах та в ННІ презентував проректор з науково-педагогічної роботи та розвитку Сергій КВАША. Традиційні урочистості пройдуть безпосередньо 01 вересня за відповідним графіком, участь в них візьмуть ректор, проректори, керівників відділів і служб. У цей день о 10:30 відбудеться урочисте запалення Чаші знань. З 02 по 05 вересня в актовій залі навчального корпусу № 3 відбудеться Школа першокурсника також за графіком для кожного факультету та ННІ. Протягом вересня-жовтня з метою адаптації для студентів першого курсу буде запропонована низка спортивних та інтелектуальних занять, а також екскурсії кампусом.
Проректор з наукової роботи та інноваційної діяльності Оксана ТОНХА доповіла про стан підготовки наукових проектів на 2026 рік. На сьогодні подано лише половина від задекларованих. Вона наголосила на необхідності активізувати цей процес.
Начальник відділу організаційної діяльності НДГ, Боярської ЛДС та навчально-виробничої практики Микола ГРУНТКОВСЬКИЙ проінформував про хід збору врожаю в господарствах.
Ректор Вадим ТКАЧУК представив кадрові пропозиції до складу наглядової ради університету. Як відомо, попередній склад завершив свою каденцію. До нового складу пропонуються відомі люди, державні діячі, бізнесмени, керівники компаній, дипломати, судді, науковці, керівники закордонних закладів вищої освіти. Вчена рада університету також розгляне ці персональні пропозиції на своєму засіданні завтра.
Учений секретар Оксана БАРАНОВСЬКА проінформувала про зміни до регламенту колегіальних заходів у НУБіП України, які затвердив ректорат.
Зміни до правил прийому в НУБіП України оголосив відповідальний секретар приймальної комісії Олексій СОЛОМКА. Вони стосуються додаткового набору до бакалаврату за контрактною формою навчання. Подача документів відбуватиметься з 01 по 08 вересня і вже 09 вересня буде оприлюднений список рекомендованих осіб. Відповідно до 12 вересня виконання вимог до зарахування і в цей же день їхнє зарахування до лав студентів. Аналогічні зміни запропоновані і для організації додаткового вступу до магістратури з початком прийому заяв 23 вересня.
Про надання дозволу на передачу в оренду доповіла начальник планово-фінансового відділу Лариса МЕДВЕДЧУК.
Потому розпочали нараду з планування на вересень. Заходи та події, а також завдання, які мають бути реалізовані на початку нового навчального року, представили проректори з науково-педагогічної роботи та цифрової трансформації Олена ГЛАЗУНОВА, науково-педагогічної роботи та розвитку Сергій КВАША, наукової роботи та інноваційної діяльності Оксана ТОНХА, науково-педагогічної роботи та міжнародної діяльності Олександр ЛАБЕНКО, науково-педагогічної роботи та економічних питань Тетяна КОСТЮК, головний інженер Євген КУЛИБАБА. Учений секретар Оксана БАРАНОВСЬКА презентувала узагальнений план. Документ традиційно буде розміщений на офіційному сайті університету.
Пресслужба