Ілля Поперечний: від неформальної освіти – до студентської лави

12 серпня 2025 року
Шлях у професію іноді починається задовго до першої пари в університеті. Саме так сталося з Іллею ПОПЕРЕЧНИМ, випускником програми неформальної освіти ННІ енергетики, автоматики і енергозбереження НУБіП України.

На навчальний курс «Монтажник сонячних електростанцій», який реалізується у рамках діяльності Кластера цифрової енергетики у співпраці ННІ енергетики, автоматики і енергозбереження та ТОВ «Атмосфера», Ілля ПОПЕРЕЧНИЙ потрапив завдяки проєкту Reskilling Ukraine та програми UNIT 6.0. Ця програма була розроблена спеціально для ветеранів війни для набуттям ними нових фахових компетенцій та подальшої адаптації на ринку праці.

Під час навчального курсу Ілля опанував основи монтажу та налаштування сонячних електростанцій, працював із сучасним обладнанням і отримав практичний досвід у навчальних лабораторіях та на полігонах.

Отримані знання та навички стали для нього не лише професійним збагаченням, а й визначальним чинником при виборі майбутнього фаху. Натхненний новими знаннями, Ілля вирішив пов’язати своє життя з енергетикою та вступив до ННІ енергетики, автоматики і енергозбереження на спеціальність G3 – Електрична інженерія.

До вашої уваги бліц-інтерв’ю з «новоспеченим» студентом нашого інституту.
  • Чому ви долучились до програми «Монтажник сонячних електростанцій»?

— Мені завжди було цікаво, як працюють відновлювані джерела енергії. Курс дав змогу побачити технології зсередини та зрозуміти, що ця сфера має величезний потенціал в Україні.

  • Чи вплинуло навчання на цій програмі неформальної освіти на вибір майбутньої професії?

— Після занять я зрозумів, що хочу глибше зануритися в енергетичну галузь, не обмежуючись лише такого роду курсом. Тому вирішив вступати на спеціальність, яка дасть фундаментальні знання з електричної інженерії.

  • Ви вже маєте фах юриста. Чому вирішили змінити професію?

— Так, я закінчив навчання за спеціальністю «Право», але з часом зрозумів, що хочу працювати у сфері, де поєднуються сучасні технології, інженерія та реальний вплив на розвиток країни. Енергетика дає мені відчуття причетності до змін та можливість бачити конкретні результати своєї роботи.

  • Яку мету ставите перед собою як майбутній інженер-енергетик?

— Хочу працювати над впровадженням сучасних та екологічних рішень в енергетиці та робити свій внесок у розвиток сталої енергетики України.

Сьогодні Ілля вже студент освітньої програми спеціальності G3 – Електрична інженерія і скоро буде робити перші кроки набуття фаху, впевнено рухаючись до своєї мети — працювати на користь енергетичного майбутнього України. Його історія доводить: підвищення кваліфікації може стати першим кроком до вищої освіти та успішної кар’єри.

Олександр ОКУШКО,
завідувач кафедри електротехніки,
електромеханіки та електротехнологій

Вячеслав ВАСЮК,
доцент кафедри електротехніки,
електромеханіки та електротехнологій

 

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook