Успішне завершення навчально-технологічної практики з дисципліни "Рослинництво" для студентів за спеціальності 015 «Професійна освіта

7 липня 2025 року

   Навчально-технологічна практика студентів є невід’ємною складовою частиною навчального процесу, метою якої є формування у майбутніх фахівців знань про технічно досконале і економічно вигідне вирощування сільськогосподарських культур найкращої якості.

   Завданням практики є засвоєння теоретичних знань та набуття практичних навичок з розробки елементів технологій вирощування сільськогосподарських культур на основі глибоких знань їх біологічних властивостей та урахуванням особливостей росту і розвитку культур.
   Навчально-технологічна практика для студентів 2 курсу групи ПО-23002б, під керівництвом Тетяни Антал, згідно наказу проходила у дистанційному форматі в період з 09.06 до 4.07.2025 р.
   Дистанційна навчально-технологічна практика  ̶ це форма організації практичної підготовки студентів, яка передбачає використання інформаційно-комунікаційних технологій для виконання завдань та взаємодії з керівником практики. Вона дозволяє студентам здобувати практичний досвід та розвивати професійні навички, перебуваючи в різних місцях. 
   Особливості дистанційної навчально-технологічної практики  ̶ це використання різноманітніх онлайн-платформ, програм для відеоконференцій, що забезпечують взаємодію та обмін інформацією. Студенти виконували завдання у зручний для себе час, що дозволяє враховувати їхні індивідуальні потреби та можливості. Дистанційна практика сприяла формуванню та вдосконаленню навичок роботи з цифровими технологіями, що є важливим для сучасного фахівця.
   Практика розпочалася із вступного заняття, на якому студентів було проінформовано про порядок проведення практики, надання доступу до онлайн-ресурсів.
   Основним етапом практики було виконання студентами практичних завдань, а саме: проаналізувати статистичні показники вирощування с.-г. культур, описати морфологічні та біологічні особливості культурних рослин, їхні фази росту та розвитку які використовують при розробці технологій вирощування; зробити гербарні зразки сільськогосподарських культур які вирощують у даному регіоні; розробити технологічну карту вирощування с.-г. культур. Протягом всієї практики були надані всі необхідні консультації, була взаємодія та зворотній зв'язок з керівником практики.
   Під час проведення практики здійснювався поточний контроль, а також після завершення навчально-технологічної практики, заключним етапом, була підготовка, написання та захист звіту про виконану роботу.
   Підсумовуючи, стверджую, що програму навчально-технологічної практики з рослинництва студенти виконали в повному обсязі та успішно захистили звіт. Бажаю нашим студентам майбутнього професійного та навчально-наукового зростання у фаховій підготовці та діяльності.
   Зазначимо також належну організацію практики з боку деканату.
   Дякуємо нашим захисникам і мирного неба нам усім!!!
 
 
Тетяна АНТАЛ

доцент кафедри рослинництва

 


Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook