Про завершення навчального року, підготовку до випуску та наповнення системи «Електронний деканат» – питання традиційної наради із заступниками з навчальної роботи
Про завершення навчального року, підготовку до випуску та наповнення системи «Електронний деканат» – питання традиційної наради із заступниками з навчальної роботи
17 червня 2025 року
У вівторок 17 червня під головуванням проректора з науково-педагогічної робот та цифрової трансформації Олени ГЛАЗУНОВОЇ відбулася традиційна щомісячна нарада із заступниками деканів факультетів та директорів ННІ з навчальної роботи за участі керівника центру забезпечення якості освіти Ярослава РУДИКА, завідувача навчально-методичного відділу Лариси КЛІХ, начальника навчального відділу Оксани ЗАЗИМКО та заступників начальника навчального відділу Олени КОЛЕСНІКОВОЇ та Петра ДРОЗДА. На зустрічі також були присутні керівник центру розвитку кар’єри Сергій КОВАЛЕВСЬКИЙ та заступник начальника відділу практичного навчання та працевлаштування Олег БАЧИНСЬКИЙ.
Нараду розпочала проректор Олена ГЛАЗУНОВА з питання про організований початок 2025/2026 н.р. та зупинилась на поточних справах і завданнях. Було проаналізовано результати анкетування студентів випускного курсу бакалаврату, а також студентів решти курсів щодо результатів літньої екзаменаційної сесії. Особливу увагу проректор звернула на стан справ із відрахуваннями студентів за результатами сесії, необхідність мінімізації таких показників та аналізі причин.


Учасникам наради керівник центру забезпечення якості освіти Ярослав РУДИК презентував проєкт графіка освітнього процесу на 2025/2026 навчальний рік для студентів денної форми здобуття вищої освіти. Проєкт графіка враховує можливість коригування форматів навчання (очного або дистанційного) залежно від актуальної безпекової ситуації в країні, специфіки освітніх програм, тривалості практичної підготовки та виробничих потреб. З 01 вересня 2025 року університет планує запросити увесь контингент здобувачів денної форми здобуття вищої освіти на навчання у очному форматі. Він проінформував, що розклад початку та завершення навчальних занять (академічних пар) та тривалість перерв між парами змін не зазнав.


Серед ключових переваг нового графіка освітнього процесу: гнучкість в умовах змін безпекової ситуації в Україні, адаптивність до потреб різних освітніх програм і спеціальностей, збереження якості освіти незалежно від формату навчання та підтримка балансу між теоретичним навчанням та практичною підготовкою. Проєкт графіка стане основою для подальшого планування освітнього процесу та буде презентований на найближчому засіданні навчально-методичної ради університету.

Начальник навчального відділу Оксана ЗАЗИМКО доповіла про готовність факультетів та ННІ до випусків здобувачів ОС «Бакалавр» та ОНП «Магістр» у червні 2025 року. Вона наголосила, що всі факультети та ННІ своєчасно виконали всю підготовчу роботу, а наразі тривають роботи із замовлення та друку документів про вищу освіту випускникам. Також доповідач наголосила, що вже 19 червня у четвер стартують перші випуски та вручення дипломів випускникам ННІ неперервної освіти і туризм, а також факультету захисту рослин, біотехнологій та екології, на яких будуть присутні представники ректорату. Далі цей процес триватиме за затвердженим графіком.




Про стан виконання наказу ректора «Про оновлення навчально-методичного забезпечення дисциплін на 2025-2026 н.р.» від 21.05.2025 р. № 646 та терміни завершення перевірки готовності навчально-методичного забезпечення дисциплін університету на 2025-2026 н.р. доповіла присутнім завідувач навчально-методичного відділу Лариса КЛІХ. Вона ознайомила учасників наради з розподілом відповідальних осіб від служби проректора з науково-педагогічної роботи та цифрової трансформації за факультетами та ННІ для завершення цієї перевірки.




Заступник начальника навчального відділу Петро ДРОЗД у своїй доповіді детально зупинився на питанні наповнення ІС «Електронний деканат» навчальними планами на 2025-2026 н.р. здобувачів 2024 року вступу ОС Бакалавр та ОС Магістр. За результатами проведеного аналізу та на виконання доручення проректора з науково-педагогічної роботи та цифрової трансформації Олени ГЛАЗУНОВОЇ усі структурні підрозділи вчасно виправили виявлені недоліки та внесли в систему всю необхідну інформацію.


На нараді із заступниками деканів факультетів та директорів ННІ із навчальної роботи були розглянуті інші важливі питання організації завершення освітнього процесу у поточному навчальному році та старту підготовки до нового навчального року.
Пресслужба