Підсумки практичного навчання студентів спеціальності «Фізична культура і спорт» ОС Бакалавр

3 червня 2025 року
З 08 квітня по 03 травня студенти спеціальності «Фізична культура і спорт» ОС Бакалавр були направлені на проходження практичного навчання.
Цього року базами практики стали: Дитячо-юнацька спортивна школа 21, Дитячо-юнацька спортивна школа м. Бориспіль, Спортивний клуб «ЗАСПА», Громадська організація Дитячо-юнацький центр кіокушинкай карате, Дитячо-юнацька спортивна школа № 24, ГО «Союз гирьового спорту України».
 
Студенти першого курсу були направлені на проходження навчальної пропедевтичної практики, метою якої було ознайомлення здобувачів вищої освіти з основними напрямками роботи дитячо-юнацьких спортивних шкіл, колективів фізичної культури сільських територіальних громад, підприємств АПК України, функціональними обов’язками та елементарними уявленнями про інструкторську та тренерсько-викладацьку діяльність і на цій основі формування інтересу до своєї майбутньої професії. Зміст роботи практикантів складався з:
  • спостереження відкритих тренувальних занять, проведених тренерами з виду спорту, вивчення процесу підготовки до тренувального заняття;
  • проведення хронометражу тренувального заняття та аналіз показників загальної щільності заняття та моторної щільності заняття;
  •  надання допомоги в організації та проведенні спортивних та фізкультурно-оздоровчих заходів під час практики;
  • проведення індивідуальних бесід із спортсменами випускних класів про спеціальність А7 Фізична культура і спорт у НУБіП України.
 
Студенти другого курсу були направлені на проходження тренерської практики, метою якої було формування уявлення про основні функції роботи інструктора та тренера-викладача й набуття знань про тренерсько-педагогічну діяльність в дитячо-юнацьких спортивних школах, спортивних клубах, в спортивних секціях колективів фізичної культури сільських територіальних громад.
 
Під час проходження практики студенти ознайомилися із з організаційно-нормативною документацією, яку використовує тренер в своїй діяльності, з плануванням та обліком роботи груп ДЮСШ. Вивчили процес підготовки до тренувального процесу, засоби та методи викладання навчально-тренувальної роботи. Розібрали функції, здібності, стилі керівництва, що використовує тренер-викладач в своїй роботі. Взяли участь в обговорені проекту регламенту змагань, систем проведення змагань.
 
Студенти третього курсу вдосконалювали свої практичні навички на виробничій (професійно-орієнтованій) практиці, метою якої було закріплення професійно-орієнтованих знань, умінь та навичок, необхідних для здійснення професійної діяльності, принципів її організації та форм проведення занять, прийняття самостійних рішень, реалізації їх у практичній діяльності інструктора та тренера-викладача з виду спорту.
 
Під час проходження практики студенти спостерігали за професійними діями фахівців на робочих місцях під час занять та за неформальним спілкуванням зі своїми підопічними, працювали із навчально-методичною літературою, розробляли річний план-графік розподілу навчального матеріалу для груп та план тренувальних занять на період практики, брали участь в обговорені проекту регламенту змагань і суддівстві змагань.
 
Студенти четвертого курсу вдосконалювали свої знання на виробничій практиці, метою якої було поглиблення та закріплення теоретичних знань, вироблення навичок практичної роботи у сфері фізичної культури і спорту на рівні ДЮСШ, спортивних секцій, спортивних клубів сільських територіальних громад, оволодіння знаннями щодо структури та особливостей функціонування фізичної культури і спорту в органах місцевого самоврядування України, ознайомлення з особливостями майбутньої професії. Студенти вдосконалювали свої знання з організаційної, методичної, навчально-тренувальної, виховної і профорієнтаційної роботи.
 
Микола КОСТЕНКО,
завідувач кафедри

фізичної культури і спорту 


Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook