Синергія науки й практики: вектор професійного зростання педагогів ЗФПО в умовах експерименту

29 травня 2025 року
27 травня 2025 року педагогічні працівники ВСП «Немішаївський фаховий коледж НУБіП України» взяли участь у науково-методичному заході, організованому відділом фахової передвищої освіти Інституту професійної освіти НАПН України. Чергова зустріч була проведена в межах програми регіонального експериментального дослідження на тему «Педагогічні умови професійного розвитку викладачів фахових дисциплін аграрних коледжів». 
Експеримент, що реалізується з травня 2024 року по грудень 2025 року, спрямований на впровадження цілісного підходу до вдосконалення професійної компетентності викладацького складу.
 
Модератором зустрічі виступила завідувач відділу фахової передвищої освіти ІПО НАПН України, доктор педагогічних наук, професор ТІТОВА О.А., яка відкрила зустріч доповіддю про проміжні результати експерименту. Спікерами були наукові співробітники відділу фахової передвищої освіти ІПО НАПН: доктор педагогічних наук, професор ЛУЗАН П.Г., кандидат педагогічних наук, МОСЯ І.А., кандидат педагогічних наук, доцент, ШУСТЬ В.В., молодший науковий співробітник ГУМЕННА Л.С.
 
У ході вебінару учасники обговорили результати розбудови гнучкої моделі підвищення кваліфікації педагогічних працівників у коледжі, а також перспективи партнерської співпраці з науковими установами НАПН України, Науково-методичним центром вищої та фахової передвищої освіти та іншими освітніми закладами. Окремий акцент було зроблено на актуальних інструментах професійного розвитку: використанні інноваційних технологій, застосуванні проєктно-орієнтованих підходів, проведенні тренінгів і підготовці методичних матеріалів для викладачів, необхідності системного підходу до професійного розвитку викладачів аграрних коледжів, із наголосом на важливості самостійного професійного вдосконалення та залучення педагогів до науково-дослідної діяльності й експериментальної роботи.
 
Захід засвідчив високий рівень зацікавленості педагогів у запропонованих науковцями інноваційних рішеннях щодо професійного розвитку викладачів фахових коледжів. Учасники високо оцінили науково-методичний супровід процесу впровадження системи цілеспрямованого професійного зростання, а також відзначили позитивний ефект тісної співпраці між науковцями ІПО НАПН України та викладацькою спільнотою коледжу.
 
Підсумовуючи, учасники наголосили на стратегічній важливості експерименту для модернізації системи професійного розвитку кадрів у сфері фахової передвищої освіти.
 

Олександр ВЕРГЕЛЕС 

Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook