3 травня 2025 року
Що таке командна робота, чому вона так важлива і як впливає на успіх? Історії успіхів показують, що саме вдало підібрана і добре злагоджена команда – це те, що приведе до успіху, рішення будь-якої ситуації і будь-який бізнес. На заняттях з дисципліни «Лідерство та управління кар’єрою» 30.04 та 01.05. 2025 р. студенти продовжили навчатися командній роботі, співпрацювати у групах для виконання завдання.. Лідерство необхідне для того, щоб перетворити групу людей в команду, в силу, що представляє стійку конкурентну перевагу.

Ключові характеристики командної роботи включають спільну мету, взаємозалежність, стабільність, здатність керувати власною роботою та внутрішніми процесами, а також діяти у більшій
соціальній системі. На заняттях команди мають використати певні ресурси для досягнення найвищої продуктивності і виконання завдання. У даному випадку ст. викладачем кафедри економіки Ларисою Коваленко було запропоновано побудувати башту із спагеті і маршмеллоу.
Для ефективної роботи команда повинна мати певні взаємопов'язані характеристики. Серед них найважливіша —
групова згуртованість. Існує позитивний зв'язок між груповою згуртованістю та продуктивністю.

Д.е.н., завідувач кафедри економіки, професор Вікторія Байдала добре знає, що група людей перетворюється в команду, коли у людей є спільне бачення майбутнього, спільні завдання і бажання досягти поставлених сміливих цілей; що комунікація є ще однією важливою характеристикою для ефективної командної роботи. Приєднавшись на занятті до студентської спільноти, Вікторія Володимирівна з задоволенням комунікувала з молоддю.

Члени команди мають ефективно спілкуватися один з одним, щоб подолати перешкоди, без конфліктів, уникнути безладу. Спілкування підвищує згуртованість, допомагає чітко визначити загальну мету діяльності команди, яка стає спільною метою для кожного її учасника.



На заняття економістів 2-ї групи завітала куратор групи, гарант освітньо-професійної програми «Економіка підприємства» ОС Бакалавр, к.е.н., доцент кафедри економіки Людмила Степасюк.

Наявність спільної мети підвищує згуртованість, оскільки всі учасники прагнуть до однієї мети та допомагатимуть один одному досягати своїх цілей.

Ці умови командної роботи призводять до того, що команда створює ефективний продукт чи реалізовує освітній проєкт, використовує потенціал учасників – студентів економічного факультету 1-го курсу спеціальності Економіка, ОПП «Економіка підприємства» і «Міжнародна економіка».

Спільну роботу в команді можна вважати ефективною, якщо результат відповідає або перевищує стандарти організації; процес, який команда обрала, допоміг їм досягти своїх цілей, члени команди задоволені співпрацею.


Емоції – це індикатори, які показують, що в даний момент відчуває людина. То спочатку можна було побачити здивування, яке змінилося на зацікавленість, потім на посмішки, радість. Отже, створився сприятливий емоційний клімат для освіти студентів. Метою заняття є сприяння креативному розвитку та розвитку творчих здібностей, створення позитивного емоційного настрою, умов для розкриття можливостей кожного студента, розвиток вміння створювати образ, який би вирізнявся оригінальністю, варіативністю. Емоційне життя студента визначається характером і змістом навчальної діяльності. Пізнання нового, цікавого приносить йому насолоду, задоволення, що є мотивами цього процесу. Найвищу насолоду і задоволення від навчальної діяльності студент отримує у стані натхнення, що робить навчання ефективним.

Заняття пройшли в гарному настрої. Студенти були ініціативні, проявили інтерес, творчу уяву; креативно, активно, з посмішками і жартами виконували завдання показав здатність створювати нове. А ще – отримувати задоволення від результату й самого процесу творіння!
Ось таки Ви – веселі, креативні, Непосидючі!
Шановні студенти, яскравих Вам буднів, веселих друзів, продуктивного навчання, успішної здачі весняної сесії!
Лариса КОВАЛЕНКО