ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ З ГІДРОПРИВОДІВ ТЕХНІКИ КОМПАНІЇ FENDT
ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ З ГІДРОПРИВОДІВ ТЕХНІКИ КОМПАНІЇ FENDT
22 березня 2025, 19:13
19.03.2025 року доцент кафедри сільськогосподарських машин та системотехніки ім. акад. П.М. Василенка Волянський Михайло Станіславович пройшов підвищення кваліфікації з гідроприводів техніки компанії FENDT в компанії «Агробудівельний альянс «Астра» (центральний офіс, Київська обл., смт. Чабани), за попередньою домовленістю з її керівництвом. Співпраця між НУБІП України і компанією «АБА «Астра» тривають багато років.
Компанія «Агробудівельний альянс «Астра» – один з найбільших постачальників і сервісних операторів сільськогосподарської техніки в Україні. Це відомі в Європі і світі марки Fendt, Valtra, Horsch, Manitou, Berthoud, Valley, FraMest, Trimble, Bogballe.
Велику популярність на сьогодні мають трактори FENDT Vario з гідрооб’ємно-механічною трансмісією. Це такі моделі колісних тракторів - Fendt 200 Vario, Fendt 700 Vario, Fendt 800 Vario, Fendt 900 Vario, Fendt 1000 Vario, а також дві моделі гусеничних тракторів - Fendt 900 Vario MT і Fendt 1100 MT. Ці трактори мають велике тягове зусилля та великий діапазон плавної зміни швидкості від 0,02 до 60 км/год., в яких при збільшені швидкості збільшується частка механічної потужності, що передається через планетарну передачу. Гідрооб’ємний привод працює під тиском 55 МПа.














При налаштуванні оберти двигуна і швидкість круїз-контролю можна запрограмувати в Varioterminal та зручно активувати під час роботи за допомогою багатофункціонального джойстика, особливо зручно при роботі з ВВП. Водій може регулювати швидкість за допомогою джойстика з чотирма характеристиками прискорення або за допомогою педалі акселератора з двома характеристиками прискорення.
У тракторі реалізовані важливі автоматизовані функції, що включають плавну зміну швидкості та дозволяють додатково оптимізувати взаємодію двигуна і трансмісії. Найбільш важливою функцією є повністю автоматична система управління максимальною вихідною потужністю. Залежно від заданої швидкості і необхідної потужності, вона змінює передаточне відношення таким чином, щоб оберти двигуна знижувалися до діапазону оптимальної витрати палива.
Для різних видів операцій, наприклад, перевезення вантажів, важких буксирувальних робіт або застосування навісного обладнання з приводом від ВВП, існують різні оптимальні значення, які можуть бути задані в якості межі навантаження. Системи трактора автоматично вибере оптимальну межу навантаження і оператору не потрібно активно управляти максимальною вихідною потужністю для кожної операції. При цьому для кожної операції буде вибраний оптимальний варіант взаємодії двигуна і трансмісії. Однак оператор також може вручну керувати максимальною вихідною потужністю.
Надана інформація стане суттєвим надбанням у покращенні навчального процесу при підготовці фахівців інженерних спеціальностей «Агроінженерія» та «Галузеве машинобудування», за що велика вдячність керівництву компанії «Агробудівельний альянс «Астра».
Михайло Волянський, доцент кафедри сільськогосподарських машин та системотехніки ім. акад. П.М. Василенка.