Тиждень циклової комісії маркетингу, торгівлі та харчових технологій в Ірпінському фаховому коледжі НУБіП України

21 березня 2025 року

     З 17 по 21 березня 2025 року в Ірпінському фаховому коледжі НУБіП України проходив тиждень циклової комісії маркетингу, торгівлі та харчових технологій. У рамках цього заходу студенти та викладачі взяли участь у різноманітних майстер-класах, тренінгах, наукових дослідженнях і профорієнтаційних зустрічах.

     Олена Осьмина, завідувачка навчальної лабораторії «Дослідження якості товарів», провела засідання студентського наукового гуртка «Споживач». Учасники досліджували органолептичні та фізико-хімічні характеристики твердого сиру, оцінюючи його якість за смаковими, ароматичними та текстурними показниками та організувала майстер-клас «Дослідження pH: вплив кислотності на якість парфумерно-косметичних засобів». Студенти групи 205-П на практиці визначали рівень рН косметичних засобів та аналізували його вплив на стабільність продукції.

  

 

  

     Ірина Вінник та Олена Осьмина, викладачі фахових дисциплін, організували тренінг «Захист прав споживачів: від теорії до практики». Студенти групи 106-П отримали знання про механізми правового захисту, ознайомилися з основними правами споживачів та навчилися їх відстоювати.

 

 

     Богдан Ричицький, викладач фахових дисциплін, організував майстер-клас «Українські вергуни: традиції смаку». Студенти групи 308-Х спеціальності «Харчові технології» ознайомилися з історією цієї традиційної страви та самостійно приготували її.

 

 

     Наталія Дубас, завідувачка навчальної лабораторії «Біохімії, мікробіології та фізіології харчування», провела профорієнтаційний майстер-клас «Від молекули до ринку: хімія та маркетинг соків» для учнів 9-х класів Ірпінського академічного ліцею НУБіП України. Ліцеїсти досліджували склад соків, перевіряли їх на наявність штучних харчових добавок і вивчали основи маркетингу.

 

 

     Наталія Федосєєва, викладачка фахових дисциплін, провела майстер-клас «Друге життя речей», присвячений Всесвітньому дню переробки (Recycling Day). Студенти групи 105-М спеціальності «Маркетинг» створювали нові корисні вироби зі старих речей та провела практичне заняття «Імідж ділової людини» з дисципліни «Етика ділового спілкування» для студентів групи 304-М, допомагаючи їм освоїти основи ділового стилю та ефективної комунікації.

 

 

     Богдан Ричицький та Наталія Федосєєва організували майстер-клас «Галушки – смак української душі». Студенти групи 308-Х не лише приготували традиційну українську страву, а й дізналися про її історичне значення.

  

     Оксана Погоріла, викладачка, провела відкрите заняття «Профілактика травматизму та професійних захворювань» з дисципліни «Основи охорони праці» для студентів групи 204-М, на якому ознайомилися з поняттями виробничих травм, професійних захворювань та нещасних випадків.

 

 

     Андрій Сиротенко, класний керівник групи 105-М, організував «Маркетинговий слем». Студенти продемонстрували креативність та навички презентації брендів у віршованій формі, що сприяло розвитку їхніх творчих здібностей.

 

 

     Наталія Дубас, викладачка, організувала студентську олімпіаду з хімії для студентів групи 208-Х спеціальності 181 «Харчові технології». Учасники продемонстрували свої знання в галузі загальної, неорганічної та органічної хімії.

 

     20 березня 2025 року відбулася ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Стратегії, інновації, проблеми підприємництва, торгівлі та маркетингу». Науковці, викладачі та студенти обговорювали актуальні питання розвитку бізнесу та сучасні маркетингові стратегії.

 

 

 

     Валентина Вдович, завідувачка міжкафедральної лабораторії, організувала зустріч з успішною випускницею Любов’ю Пінчук, аудитором ТОВ «Новус». Вона поділилася своїм професійним шляхом, розповіла про особливості роботи аудитора та дала студентам корисні поради щодо побудови кар’єри.

 

     Тиждень циклової комісії відіграв важливу роль у професійному становленні студентів. Він надав можливість застосувати набуті знання на практиці, розвинути професійні компетенції та навички, а також ознайомитися з реальними викликами й перспективами обраної спеціальності. Участь у майстер-класах, тренінгах, конкурсах і наукових заходах сприяла розвитку креативного мислення, розширенню кругозору та підвищенню рівня практичної підготовки студентів. Це не лише нагода закріпити теоретичний матеріал, а й знайти натхнення для майбутньої кар’єри та саморозвитку.

Наталія Дубас,

голова циклової комісії маркетингу, торгівлі та харчових технологій

Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook