Цифрова трансформація та контроль якості: нові виклики для університету та поточний стан справ проаналізовано на нараді із заступниками деканів факультетів та директорів ННІ

18 березня 2025 року
Розпочала засідання проректор з науково-педагогічної роботи та цифрової трансформації Олена ГЛАЗУНОВА, яка зупинилася на поточних питаннях щодо організації освітнього процесу окреслила найближчі перспективи.

Керівник Центру забезпечення якості освіти Ярослав РУДИК представив детальний аналіз організації теоретичної частини БЗВП для здобувачів ОС «Бакалавр» у 2025–2026 навчальному році. Заступники деканів факультетів та директорів ННІ зобов'язані до 01 квітня 2025 року подати уточнену кількість здобувачів, які вже розподілені для проходження теоретичної частини БЗВП по семестрах. Окремо він наголосив на персональній відповідальності керівництва факультетів за проведення роз’яснювальної роботи серед студентів щодо обов’язкового проходження теоретичної частини БЗВП.

Керівник центру розвитку карʼєри НУБіП України Сергій КОВАЛЕВСЬКИЙ поділився інформацією про профорієнтаційні заходи, які університет проводить для підтримки абітурієнтів у виборі продовжити здобувати освіту у закладах вищої освіти. Однією з основних подій стане захід «День відкритих дверей», який відбудеться 15-16 квітня 2025 року. Цей захід орієнтований на випускників шкіл, гімназій, ліцеїв та фахових коледжів, надаючи їм можливість ознайомитись з освітніми програмами університету, а також отримати інформацію про вступну кампанію та перспективи навчання.

Крім того, НУБіП України активно сприяє працевлаштуванню своїх студентів. Традиційні заходи, такі як День карʼєри, ярмарки вакансій та Open Day, сприяють розвитку професійних зв'язків і знайомлять студентів з роботодавцями. Однак відділ практичного навчання та працевлаштування не зупиняється на цьому та запускає новий проєкт «Карʼєрний хаб», мета якого — надати студентам додаткові можливості для професійного розвитку, покращення практичних навичок та подальшого працевлаштування після закінчення навчання.

Начальник навчального відділу Оксана ЗАЗИМКО проінформувала про введення в дію нового «Положення про надання додаткових платних освітніх послуг здобувачам вищої освіти у Національному університеті біоресурсів і природокористування України». Проект положення розроблено з урахуванням вимог чинних нормативних документів: підпункту 13 пункту 1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження переліку платних послуг, які можуть надаватися навчальними закладами, іншими установами та закладами системи освіти, що належать до державної і комунальної форми власності» від 27 серпня 2010 р. № 796 із змінами; спільного наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, Міністерства економіки України та Міністерства фінансів України «Про затвердження порядків надання платних послуг державними та комунальними навчальними закладами» та нормативних документів Університету.

Вона наголосила, що до таких платних послуг увійшли:

  • вивчення додаткових, обраних за власним бажанням, навчальних дисциплін та інших освітніх компонентів понад обсяги, встановлені навчальним планом;
  • отримання консультацій для виконання індивідуальних завдань або повторне вивчення понад обсяги, встановлені навчальним планом навчальних дисциплін чи інших освітніх компонентів навчального плану на поточний семестр, з яких не атестований здобувач вищої освіти;
  • ліквідація академічної різниці при поновленні до числа студентів Університету.

Заступник начальника навчального відділу Олена КОЛЕСНІКОВА поінформувала про результати першої атестації магістрів в системі MyNUBIP та наступні заходи, які потрібно провести до наступної чергової атестації. Вона згідно плану має відбутися до кінця травня. Також у виступі мова йшла про участь магістрів у конференціях, зокрема і організованих на факультетах/ННІ із публікацією тез доповідей, статей та внесення їх до власного портфоліо в електронному кабінеті здобувачем та доповнення напрацювань за семестр в інших рубриках на виконання індивідуального навчального плану.

Заступник начальника навчального відділу Петро ДРОЗД зупинився на питанні уніфікації шифрів академічних груп для коректного відображення їх у системах ЄДЕБО та Е-dekanat. Запропонований перелік надіслано заступникам деканів факультетів і директорів ННІ для ознайомлення та надання пропозицій щодо їх удосконалення.

 

 

Наприкінці зустрічі проректора з науково-педагогічної роботи та цифрової трансформації Олена ГЛАЗУНОВА підвела підсумки наради, наголосила на дотриманні трудової дисципліни та відповідальності осіб, які відповідають за організацію освітнього процесу на факультетах та в інститутах.

Петро ДРОЗД,
заступник начальника
навчального відділу

 

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook