Відкрите заняття з дисципліни “Математика. Алгебра і початки аналізу”

26 лютого 2025 року

 

1«Дитяча природа потребує наочності»
К.Д. Ушинський

25.02.2025р. викладачкою математики та інформатики Оксаною Лещишин проведено відкрите заняття на тему “Застосування визначеного інтеграла” у групі К-21. Комп’ютерні технології надають великі можливості для розвитку процесу сучасної освіти. Важливе значення має ефективне використання педагогічних програмних засобів у навчальному процесі.

На занятті увага акцентувалася на історії виникнення інтеграла і сферах його використання. Дане заняття проведено у вигляді  узагальнення і систематизації знань, яке вимагає чіткої організації, високої активності і зацікавленості студентів.

76510

Зараз це вже не тільки схеми, таблиці і картинки, а більш близька студентській природі гра, нехай  навіть і науково-пізнавальна. На занятті використано елементи інтерактиву wordwall.

11

Великою є роль інтегрального числення в дослідженнях процесів і явищ реального світу: задачі на визначення закону руху тіла, гармонічні коливання, радіоактивний розпад речовин, охолодження тіла в середовищі, приріст населення, закони механіки, біологічні процеси  тощо.

3498При вивченні теми акцентувалася увага  саме на практичному використанні  інтеграла. Цікавими і змістовними були доповіді здобувачів освіти Олександра ПРОЦИКА та Ігоря ЗАМОЙСЬКОГО, пов’язані із можливостями застосування інтегралів.

Метою заняття є узагальнення знань здобувачів освіти із теми «Первісна та інтеграл», активізація взаємодії між студентами, виховування інтересу до математики; актуалізація досвіду студентів; надання можливостей стати «успішним»; розвивання прийомів розумової діяльності (узагальнення, аналіз, синтез, порівняння), навчання самостійно працювати над творчими завданнями, пов’язувати  вивчену тему із майбутньою професією.

На усіх етапах використовуються активні форми навчання.

Застосовано  інформаційні технології для перевірки знань студентів відповідно до сучасних вимог. Використання комп’ютерного тестування  підвищує ефективність навчального процесу, активізує пізнавальну діяльність здобувачів освіти.

У чіткій і зрозумілій формі викладачка разом зі студентами розглянули всі аспекти та основні поняття теми. У кінці заняття викладачкою була дана висока оцінка виступам здобувачів освіти. 

Володимир ЦІПЛІЦЬКИЙ,
викладач циклової комісії фізико-математичних дисциплін
та інформаційних технологій

Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook