Профорієнтаційні майстер-класи для ліцеїстів від викладачів Ірпінського фахового коледжу НУБіП України

15 лютого 2025 року

     Вибір професії і вступ до закладу фахової передвищої освіти є важливими кроками у житті кожного учня. Повна самореалізація можлива завдяки якісній освіті, яка сприяє моральному задоволенню, позитивній самооцінці, високій продуктивності праці та кар’єрному зростанню.

     13-14 лютого викладачі коледжу за сприяння начальника управління освіти і науки Ірпінської міської ради Олега Білоруса та директора Ірпінського фахового коледжу НУБіП України Дмитра Костюка провели профорієнтаційні майстер-класи у ліцеях м. Ірпеня для ознайомлення учнів із практичними аспектами спеціальностей, за якими здійснюється підготовка в закладі освіти.

 

 

     Викладачі також наголошували ліцеїстам, що коледж є відокремленим структурним підрозділом Національного університету біоресурсів і природокористування України, звертали увагу на можливість подальшого навчання в цьому університеті, що є чудовим вибором для кожної амбітної та свідомої особистості.

 

 

     Наталія Дубас, голова циклової комісії маркетингу, торгівлі та харчових технологій, провела майстер-клас «Від молекули до ринку: Хімія та маркетинг соків», під час якого учні досліджували хімічний склад соків, перевіряли їх на наявність штучних харчових добавок та вивчали основи маркетингу, що допомагають зробити продукт конкурентоспроможним.

  

  

 

 

     Наталія Лісовська та Лариса Гурська, викладачки циклової комісії фінансово-еконоімічних та облікових дисциплін, організували гру-вікторину «Що я знаю про гривню?», на якій учні відповідали на запитання про особливості української національної валюти, а також розпізнавали, хто і що зображено на банкнотах різних номіналів.

 

 

     Олена Осьмина, завідувачка навчальної лабораторії "Дослідження якості товарів", провела майстер-клас «Читаємо етикетку: обираємо краще», навчаючи учнів аналізувати склад шоколаду, зазначений на упаковці. Вона пояснила, на які компоненти слід звертати увагу, як розпізнавати приховані цукри, консерванти та інші добавки. Учасники отримали практичні навички аналізу етикеток, що допоможе їм робити усвідомлений вибір шоколаду у майбутньому.

  

    Андрій Сиротенко, викладач циклової комісії маркетингу, торігівлі та харчових технологій, провів інтерактивну гру «Подорож у світ бренду», яка зацікавила ліцеїстів. Вони не лише перевірили свої знання про бренди, а й заглибилися у світ маркетингу та створення впізнаваного іміджу продуктів.

 

     Богдан Кічак, викладач циклової комісії фундаментальних дисциплін та комп'ютерних технологій, продемонстрував можливості сучасних технологій під час інтерактивного показу із використанням платформи Home Assistant. Ліцеїсти ознайомилися з принципами роботи «розумних» пристроїв, а також мали змогу побачити студентські проєкти на базі Arduino, які викликали великий інтерес.

 

 

     Ірина Вінник, завідувачка відділення підприємництва, провела для ліцеїстів пізнавальну лекцію про види реклами та її вплив на потенційних покупців. Вона детально розповіла про особливості різних рекламних стратегій, механізми психологічного впливу на споживачів та сучасні тенденції у сфері маркетингу. Ліцеїсти дізналися, як реклама формує споживчі звички, які інструменти використовують маркетологи для привернення уваги, а також розглянули приклади ефективних рекламних кампаній.

 

     Заходи пройшли у дружній та інтерактивній атмосфері, подарувавши ліцеїстам корисні знання та натхнення для подальшого навчання.

     Адміністрація Ірпінського фахового коледжу НУБіП України висловлює щиру подяку Олегу Білорусу, начальнику управління освіти і науки Ірпінської міської ради, директорам ліцеїв за їхню підтримку та сприяння у проведенні цієї важливої профорієнтаційної роботи.

Наталія Дубас,

відповідальний секретар приймальної комісії

Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook