Відгук про відкриту лекцію професора кафедри управління та освітніх технологій Ірини Шумілової з вибіркової дисципліни «Власна справа: створення та запуск власного інтернет-магазину»
10 лютого 2025 р. відбулася відкрита лекція з вибіркової дисципліни «Власна справа: створення та запуск власного інтернет-магазину» професора кафедри управління та освітніх технологій гуманітарно-педагогічного факультету Ірини Шумілової для здобувачів другого ступеня вищої освіти, першого року навчання НУБіП України. На лекції також були присутні викладачі кафедри управління та освітніх технологій: завідувач, професор Сергій Кубіцький, професор Наталія Гречаник, доцент Василь Базелюк.
Лекцію присвячено бізнес-проектуванню. Основна мета лекційного заняття – використання теоретичних знань для започаткування та ведення власної справи і підвищення ефективності її функціонування шляхом створення власного інтернет-магазину, оволодіння навичками комерційної успішності. На лекції здобувачі вчаться організації власної справи: від бізнес-ідеї до її реалізації (створення проєкту), осмислюють стратегії виходу бренду на ринок, процес створення та запуск інтернет-магазину, вчаться розбиратися на маркетингових технологіях в підприємницькій діяльності, вивчають досвід потужних гравців у світі електронної комерції, які забезпечують значну частку онлайн-продажів – Amazon, Alibaba, Group eBay. В Україні це ROZETKA, COMFY, Аврора, Епіцентр, Алло, Сільпо…
На лекції «Бізнес-планування» здобувачі мали можливість не лише ознайомитись з основними науково-теоретичними положеннями організації власної справи, побачити перспективи її розвитку, вивчити досвід потужних компаній, але і осмислити наукові погляди теорії і практики управління та бізнес-управління, по-можливості, усвідомити своє місце і призначення в науці.
Викладач упродовж усього навчального зайняття чітко повідомляла інформацію, акцентувала увагу слухачів на таких питаннях як: власна справа – соціальна система та організація, життєвий цикл та управління соціальною системою, алгоритм створення та розвитку власної справи, бізнес-планування, неупереджено викликала інтерес до предмета і прагнення поповнювати знання. Завдяки тому, що матеріал викладався концентровано, в логічно витриманій формі, лекція була насичена цікавою навчальною інформацією. Лектор враховувала композицію, зміст, підбір прикладів, ілюстрацій, методичне оформлення, розрахунок часу, склад здобувачів, прийоми активізації уваги, зв’язок з попереднім матеріалом, основні питання для запам’ятовування і запису в ході лекції.
Отже, лекція мала високий рівень науковості, системності і послідовності. Викладач використовувала гарну і змістовну презентацію. Слід відмітити високий стиль мовлення і поведінки викладача під час проведення лекції. Дидактичну мету заняття було досягнуто.
Василь Базелюк,
доцент кафедри управління та освітніх технологій