Про підготовку нових освітніх програм для вступників 2025 року та оновлення положень - ключові питання наради із заступниками деканів і директорів з навчальної роботи
У середу 12 лютого під головуванням проректора з науково-педагогічної робот та цифрової трансформації Олени Глазунової відбулася традиційна щомісячна нарада із заступниками деканів факультетів та директорів ННІ з навчальної роботи. Участь у ній взяли керівник центру забезпечення якості освіти Ярослав Рудик, керівник центру розвитку кар'єри Сергій Ковалевський, завідувач навчально-методичного відділу Лариса Кліх, начальник навчального відділу Оксана Зазимко, заступник начальника навчального відділу Петро Дрозд, начальник відділу регіонального розвитку, координації діяльності ВСП та заочного навчання Наталія Овдій.
Нараду розпочала проректор Олена Глазунова з питань про організований початок весняного семестру 2024/2025 н.р., показники присутності студентів на заняттях, виїзні заняття на базі Української лабораторії якості та безпеки продукції АПК та зупинилась на поточних справах і завданнях. Командою служби проректора були зібрані статистичні дані щодо відвідувань занять студентами, які проаналізував навчальний відділ. Середній показник присутності на заняттях по університету склав 82%. Проректор звернула увагу на постійний моніторинг відвідування і стану здоров'я здобувачів. Для покращення якості освітніх програм буде введена процедура незалежного оцінювання експертами провідних ЗВО України та міжнародних експертів.
Далі кожен заступник декана факультету та директора ННІ з навчальної роботи доповів про початок другого семестру 2024/2025 н.р. та стан відвідування студентами начальних занять.
Про оновлену форму шаблону для розроблення освітніх програм та навчальних планів підготовки здобувачів вищої освіти освітніх ступенів «Бакалавр» та «Магістр» на 2025/2026 навчальний рік доповів керівник центру забезпечення якості освіти Ярослав Рудик. З відповідним шаблоном учасники наради вже встигли попрацювати і у процесі дискусії прозвучала низка запитань-відповідей.
Про оновлення «Положення про екзамени і заліки у НУБіП України» проінформувала начальник навчального відділу Оксана Зазимко. Вона повідомила про зміни та оновлення, які пропонується внести до відповідного Положення. Суттєвим є наступні позиції: включення до положення функцій, що дозволяють використовувати інструментарій електронного деканату; зміна системи оцінювання заліків тощо. Оксана Володимирівна наголосила, що надалі проєкт положення буде розглянуто на найближчому засіданні навчально-методичної ради університету та подано на затвердження вченої ради. Усі анонсовані оновлення та правки учасники освітнього процесу відчують вже при проведенні літньої екзаменаційної сесії 2024/2025 н.р. Тож, час для пропозицій та зауважень ще є, очікуємо їх від деканатів та дирекцій.
Завідувач навчально-методичного відділу Лариса Кліх ознайомила присутніх з особливостями неймінгу освітніх програм, які минулого тижня були презентовані на онлайн-нараді у МОН України та акцентувала увагу на назвах окремих освітніх програм, які можуть містити ключові слова, що властиві для інших спеціальностей. Завідувач відділу повідомила заступникам деканів і директорів про підготовку наради з гарантами освітніх програм, що будуть брати участь у акредитації протягом 2025-2026 н.р.
Про результати опитування старост академічних груп проінформувала присутніх начальник відділу менеджменту якості Юлія Слива. Незважаючи на те, що результати опитування не мали значних відмінностей з результатами попередніх опитувань, начальник відділу повідомили представникам деяких факультетів відповіді респондентів, що мають згодом призвети до прийняття управлінських рішень для профілактики та запобігання проблемних ситуацій у освітньому процесі університету.
Наприкінці зустрічі керівник центру розвитку кар'єри Сергій Ковалевський поінформував присутніх про День кар'єри у НУБіП України, що пройде 19 лютого, а відповідальний секретар приймальної комісії університету Олексій Соломка поінформував про підготовку до проведення олімпіад для вступників до університету. Заступник начальника навчального відділу Петро Дрозд поінформував учасників зустрічі щодо особливостей роботи представників підрозділів з ЄДЕБО та терміни опрацювання студентських наказів.
На нараді із заступниками деканів та директорів з навчальної роботи також були розглянуті й інші важливі питання організації освітнього процесу.
Оксана Зазимко,
начальник навчального відділу