Досягнення учасників студентського наукового гуртка «Філософські проблеми міжособистісної та міжгрупової комунікації» за І семестр 2024-2025 н.р.

19 листопада 2024, 9:32

 Члени гуртка «Філософські проблеми міжособистісної та міжгрупової комунікації» в 1 семестрі 2024-2025 н.р. взяли участь:

  • У науково-практичному семінарі «Міжкультурна комунікація очима молодих науковців, 23 жовтня 2024 року. 

 Виступили на семінарі:
 Зотова Аріна, Лозова Софія, Омельченко Вікторія, студентки 1 курсу, спеціальність «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет;
Тема доповіді: Позитивні та негативні наслідки взаємодії культур. 


 Головіна Вікторія, Олексійчук Анна, студентки 1 курсу, спеціальність «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет;
Тема доповіді: Особливості міжособистісних комунікацій: історико-філософський підхід.


 Доповіді підготували:
Тишенко С.С., студентка 1 курсу, сп30еціальність «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет;
Тема доповіді: Поняття міжкультурної комунікації: співвідношення вербального та невербального видів комунікації.
Майданович А.Д., студентка 1 курсу, спеціальність «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет;
Тема доповіді: Специфіка досліджень міжособистісних комунікацій у різних філософських контекстах.
Степанюк Є.І., студентка 1 курсу, спеціальність «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет;
Тема доповіді: Психологічна модель масової комунікації: філософський аналіз.
Стешук Н.Ю., студент 1 курсу, спеціальність «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет;
Тема доповіді: Міжкультурні конфлікти: причини та шляхи подолання.
Котик Олександра, студентка 1 курсу, спеціальність «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет;
Тема доповіді: До питання про сутність та причини етнокультурних конфліктів сьогодення
Пономарьова Анастасія, студентка 1 курсу, спеціальність «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет;
Тема доповіді: До питання про сутність та причини етнокультурних конфліктів сьогодення.
Радченко Анастасія, студентка 1 курсу, спеціальність «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет;
Тема доповіді: Проблема сприйняття та розуміння в міжкультурній комунікації.
Розанова Олена, студентка 1 курсу, спеціальність «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет;
Тема доповіді: Проблема сприйняття та розуміння в міжкультурній комунікації.
Ярошенко Діана. студентка 1 курсу, спеціальність «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет;
Тема доповіді: Проблема сприйняття та розуміння в міжкультурній комунікації.
Гудовських Софія, студентка 1 курсу, спеціальність «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет;
Тема доповіді: Види міжкультурної комунікації: філософський аналіз.
Чухальов Михайло, студент 1 курсу, спеціальність «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет;
Тема доповіді: Види міжкультурної комунікації: філософський аналіз.
Бойко Анастасія, студентка 1 курсу, спеціальність «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет;
Тема доповіді: Види міжкультурної комунікації: філософський аналіз.
Семенчук Євгенія, студентка 1 курсу, спеціальність «Психологія», Гуманітарно-педагогічний факультет;
Тема доповіді: Сучасні моделі міжкультурної комунікації: від модерну до постмодерну.

Програма семінару

 

 

  •  У науково-практичному семінарі «Мистецтво бути оратором», 11 листопада 2024 року взяли участь студенти 1 курсу спеціальність «Психологія»: Панасюк Катерина, Чернявська Вероніка, Гончаренко Паша, Бондарчук Вікторія, Крутько Микола, Головіна Вікторія, Олексійчук Анна

динамічності.

Програма семінару

  •  У науково-практичному семінарі «Національна ідентичність на тлі глобальних конфліктів», 14 листопада 2024 року 

 Виступила на семінарі Черненко Діана, студентка 1 курсу спеціальності «Психологія» гуманітарно-педагогічного факультету, озвучила тему «Сучасних викликів українській національній ідентичності», наголошуючи на психологічних аспектах процесу її формування під час тривалих криз і конфліктів.

Доповіді підготували:
Циплякова Олександра Олександрівна, студентка гуманітарно-педагогічного факультету, спеціальності «Психологія»,
Тема доповіді: Специфіка становлення національної ідентичності українців.
Степанюк Єлизавета Іванівна, студентка гуманітарно-педагогічного факультету, спеціальності «Психологія»,
Тема доповіді: Революції Гідності та її вплив на національну ідентичність українців.
Головіна Вікторія Олексіївна, студентка гуманітарно-педагогічного факультету, спеціальності «Психологія»,
Тема доповіді: Вплив релігії на процес формування національної ідентичності українців.
Тарасенко Вікторія Миколаївна, студентка гуманітарно-педагогічного факультету, спеціальності «Психологія»,
Тема доповіді: Сучасні виклики українській національній ідентичності.
Хоменко Аліна Вадимівна, студентка гуманітарно-педагогічного факультету, спеціальності «Психологія»,
Тема доповіді: Освіта в системі націєтворення в Україні та інших державах світу.
Олексійчук Анна Сергіївна, студентка гуманітарно-педагогічного факультету, спеціальності «Психологія»,
Тема доповіді: Вплив релігії на процес формування національної ідентичності українців.
Котик Олександра Олегівна, студентка гуманітарно-педагогічного факультету, спеціальності «Психологія»,
Тема доповіді: До питання про історичний аналіз національної ідентичності українців.
Демченко Євгенія Анатоліївна, студентка гуманітарно-педагогічного факультету, спеціальності «Психологія»,
Тема доповіді: Національна і регіональна ідентичності: спільне і відмінне у процесі розбудови України.
Ясенова Діана Ігорівна, студентка гуманітарно-педагогічного факультету, спеціальності «Психологія»,
Тема доповіді: Мова як визначальний чинник формування ідентичності української нації.
Неборак Анна Михайлівна, студентка гуманітарно-педагогічного факультету, спеціальності «Психологія»,
Тема доповіді: Етапи становлення української національної ідентичності.
Пономарьова Анастасія, студентка гуманітарно-педагогічного факультету, спеціальності «Психологія»,
Тема доповіді: Мова як компонент національної ідентичності.
Леваднюк Аліна Олександрівна, студентка гуманітарно-педагогічного факультету, спеціальності «Психологія»,
Тема доповіді: Національна ідентичність українців початку ХХІ ст.: криза самовизначення
Хроменко Діана Олександрівна, студентка гуманітарно-педагогічного факультету, спеціальності «Психологія»,
Тема доповіді: Освіта і національна ідентичність під час військової агресії рф
Панасюк Катерина, студентка гуманітарно-педагогічного факультету, спеціальності «Психологія»,
Тема доповіді: Проблеми національної ідентичності як чинник вразливості суспільства та держави.

Програма семінару


Студенти-учасники гуртка прийняли у Конкурсі творчих робіт «Людина ХХІ століття», 11-15 листопада 2024 року. 
 Бондарчук Вікторія, студентка гуманітарно-педагогічного факультету, спеціальності «Психологія» - 1 місце в Номінації - конкурс з написання есе «Коронація філософського слова»
 Міщенко Єлизавета, студентка гуманітарно-педагогічного факультету, спеціальності «Психологія» - 1 місце в Номінації - кросворд на філософську тематику
 Бондарчук Вікторія, Антоненко Ольга, студентки гуманітарно-педагогічного факультету, спеціальності «Психологія» - 1 місце в Номінації - конкурс творчих та мистецьких  робіт «Людина та світ ХХІ століття». Поезія.
 Нарожна Вероніка, студентка гуманітарно-педагогічного факультету, спеціальності «Психологія» - ІІІ місце в Номінації - конкурс творчих та мистецьких  робіт «Людина та світ ХХІ століття». Малюнок.

Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook