Перелік вибіркових компонент
Студенти Університету відповідно до статті 62, пункт 15 Закону України «Про вищу освіту» мають право на вибір освітніх компонентів передбачених відповідною освітньою програмою та навчальним планом, в обсязі, що становить не менш як 25 відсотків загальної кількості кредитів ЄКТС, передбачених освітньою програмою, та не менше, ніж 10 відсотків для спеціальностей, що передбачають доступ до професій, для яких запроваджено додаткове регулювання.
Згідно Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо розвитку індивідуальних освітніх траєкторій та вдосконалення освітнього процесу» на основі навчального плану у визначеному Університетом порядку для кожного здобувача вищої освіти розробляються та затверджуються індивідуальні навчальні плани на кожний рік навчання.
Індивідуальний навчальний план формується з урахуванням вимог освітньої програми щодо вивчення її обов’язкових компонентів, освітньої політики закладу вищої освіти та результатів особистого вибору здобувачем вибіркових освітніх компонентів.
Порядок формування та вибору студентами вибіркових дисциплін у Національному університеті біоресурсів і природокористування України (Розділ «Положення», № 4)
Анкета для обрання вибіркових компонент здобувачами другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю «Менеджмент» ОПП «Управління інвестиційною діяльністю та міжнародними проектами»
Студенти мають самостійно вибрати будь-які дисципліни із наведеного Переліку вибіркових дисциплін:
Дисципліни вільного вибору за уподобаннями студентів із переліку дисциплін
| 
 ОС «Бакалавр»:  | 
 ОС «Магістр»:  | 
Вибіркові компоненти
(випускова кафедра виробничого та інвестиційного менеджменту)
Анотації вибіркових компонент
Антикризовий менеджмент. Метою вивчення дисципліни є визначення сутності, тенденцій, методики управління кризовими ситуаціями; державного регулювання кризових ситуацій; вивчення можливостей та необхідності антикризового управління; ключових факторів антикризового управління; вивчення тенденцій розвитку та практичних можливостей антикризового управління, його функцій і напрямків; особливостей використання базових інструментів управління організацією, вивчення впливу різних факторів на забезпечення ефективності системи управління.
Інвестиційний аналіз. Метою вивчення дисципліни є сукупність методів і прийомів, які можуть бути використані для розробки ефективної інвестиційної стратегії та прийняття інвестиційних рішень, обґрунтування доцільності реалізації інвестиційного проєкту та визначення оптимальних параметрів його реалізації в умовах невизначеності та обмеженості. фінансових ресурсів, а також створити оптимальний інвестиційний портфель.
Інформаційні технології в управлінні інвестиціями. Метою вивчення дисципліни є формування у здобувачів вищої освіти системи знань функціонування інформаційних систем і технологій, їх використання для управління інвестиціями, структури та етапів побудови інформаційних систем у менеджменті, ознайомлення із сучасними інформаційними технологіями та їх використанням в інформаційних системах менеджменту, методології управління IT проєктами, управління на усіх стадіях, які проходить проєкт, починаючи з вимог клієнта і закінчуючи функціонуючою системою. Здобувачі вищої освіти одержать практичні навички створення проєктів, організаційного супроводу їх реалізації та оцінювання ефективності проєктних рішень за допомогою існуючих програмних систем.
Міжнародна економічна статистика. Метою викладання дисципліни є формування у студентів теоретичних знань і практичних навиків з методології та організації міжнародної економічної статистики. Завданнями дисципліни є вивчення: методів кількісного вимірювання масових явищ і процесів у світовій економіці; особливостей збирання статистичної інформації, її підготовки до аналізу та узагальнення результатів на основі використання статистичних баз даних міжнародних організацій та національних статистичних служб країн світу; методів розрахунку статистичних показників, які відображають економічний розвиток окремих країн та їх міжнародних зіставлень; способів класифікації та кодування міжнародної економічної статистичної інформації; основ інформаційних систем, що використовуються для обробки міжнародної економічної інформації.
Міжнародне приватне право. Метою вивчення дисципліни є глибоке та ґрунтовне вивчення здобувачами вищої освіти основних положень науки міжнародного приватного права, зокрема міжнародного речового та спадкового права, міжнародного права інтелектуальної власності, зобов’язань в міжнародному приватному праві, міжнародного сімейного права, міжнародного приватного трудового права, міжнародного приватного процесуального права.
Соціальний менеджмент. Знайомство із сутністю соціального менеджменту є змістовним кроком освітньої програми. Тематичне наповнення дисципліни включає теоретичні та методологічні основи соціального менеджменту, зокрема, з’ясування способів і засобів соціологічного аналізу різноманітних управлінських явищ і процесів, які розгортаються на різних рівнях соціальної організації суспільного життя. Творчі завдання, індивідуальна та групова робота формує навички навчання в парадигмі сучасної освіти. Мета дисципліни – надання студентам фундаментальних і системних знань про соціальний менеджмент як складний суспільний феномен і ключовий чинник упорядкування сучасного соціального життя.
Управління активами і інвестиційним портфелем. Дисципліна передбачає розкриття суті та механізму інвестування в активи та інвестиційні проєкти підприємства, вироблення вміння оцінювати та аналізувати інвестиційну політику, що проводиться в країні, інвестиційні портфелі та інвестиційні проєкти. Для майбутніх спеціалістів це можливість сформувати для себе теоретичну та методологічну базу, необхідну для практичного використання інвестиційних інструментів в реалізації бізнес проєктів.
Управління виробничими системами. Метою вивчення дисципліни є засвоєння комплексу знань про виробництво та його організацію, аналізувати вузькі місця у виробничих системах та розробляти пропозиції щодо їх ліквідації, планувати, проєктувати, структурувати та запроваджувати орієнтовану на процес організацію праці, отримувати фактичні дані витрат часу і розраховувати час виконання замовлення, професійно тарифікувати роботи та диференціювати винагороду за роботу з урахуванням результату. Використовувати відповідний інструментарій для побудови ефективної системи оплати праці.
Управління емоційним інтелектом. Метою вивчення дисципліни є формування у здобувачів вищої освіти теоретичних знань та вироблення практичних навичок, які пов’язані з розвитком уявлення про емоційний інтелект, його компоненти (емоційний, когнітивний, комунікативний та поведінковий) та необхідні особистісно-професійні якості, що впливають на розвиток емоційного інтелекту, а також набуття практичних навичок щодо керування власними емоціями та емоціями інших людей для ефективного здійснення професійної діяльності.
Управління проєктними командами. Мета дисципліни «Управління проєктними командами» отримання студентами знань та навичок з налагодження комунікацій і взаємодій в групі з максимальною ефективністю. Основними завданнями вивчення дисципліни «Управління проєктними командами» виступають оволодіння методами аналізу командних ролей, вибір та управління факторами, що впливають на ефективність командної і групової роботи, набуття навичок управління розвитком проєктної команди для досягнення максимальної ефективності.
