Всебічна підтримка здобувачів – мета зустрічі гаранта зі студентами 1 курсу ОПП «Технологія виробництва і переробки продукції тваринництва»
Всебічна підтримка здобувачів – мета зустрічі гаранта зі студентами 1 курсу ОПП «Технологія виробництва і переробки продукції тваринництва»
15 жовтня 2024, 17:52
Для ознайомлення здобувачів з нормативними документами освітнього процесу та організацією навчання, допомоги у формуванні індивідуальної освітньої траєкторії відбулась зустріч студентів першого курсу ОС «Бакалавр» освітньо-професійної програми «Технологія виробництва і переробки продукції тваринництва» з гарантом ОПП – професором кафедри технологій у птахівництві, свинарстві та вівчарстві, доктором с.-г. наук Наталією Прокопенко.
На факультеті тваринництва та водних біоресурсів, який має понад сторічну історію, напрацьовано багаторічний досвід підготовки фахівців – технологів з виробництва і переробки продукції тваринництва. Освітньо-професійна програма «Технологія виробництва і переробки продукції тваринництва» вперше була розроблена у 2018 році відповідно до вимог стандарту вищої освіти за спеціальністю «Технологія виробництва і переробки продукції тваринництва». У 2024 році програма була акредитована Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти, при цьому експертною групою було відзначено потужний науковий потенціал професорсько-викладацького складу кафедр університету й факультету, а також матеріально-технічної бази кафедр, навчальних, навчально-наукових та навчально-науково-виробничих лабораторій факультету, Голосіївської навчально-дослідної пасіки, ННВЛ водних біоресурсів та аквакультури тощо.
Студенти були ознайомлені зі стандартом вищої освіти за спеціальністю, іншими нормативними документами, які визначають перебіг навчального процесу, освітньо-професійною програмою підготовки, навчальним планом. Гарант розповіла про роботу, яка постійно проводиться з усіма учасниками освітнього процесу, у напрямі вдосконалення структури і змісту ОПП, про роль стейкхолдерів – здобувачів, випускників, роботодавців, академічної спільноти тощо – в удосконаленні освітніх програм, навчальних планів, програм і контенту навчальних дисциплін, проходженні практичного навчання, особливостям підготовки кваліфікаційних випускних робіт. Формуванню індивідуальної навчальної траєкторії була приділена особлива увага, були представлені можливості для здобувачів вибору персонального шляху реалізації особистісного потенціалу. Було наголошено на важливості активної співпраці студентів з представниками деканату, гарантом, науково-педагогічними працівниками, кураторами студентських груп.
Студенти активно включились в дискусію, задавали питання щодо особливостей викладання окремих дисциплін та їх змісту, проходження практик впродовж навчання.
Були обговорені питання академічної доброчесності, освітньої, організаційної, інформаційної, консультативної та соціальної підтримки здобувачів вищої освіти, їх можливості виказувати свої думки, зауваження й пропозиції щодо поліпшення якості навчання.
Саме у співпраці всіх учасників освітнього процесу ми можемо досягти високих якісних показників щодо підготовки сучасного фахівця-технолога з виробництва і переробки продукції тваринництва, який буде гідно конкурувати на ринку праці.