Делегування кандидатур для роботи в НМК, хід проходження акредитаційних експертиз та організація вибору студентами дисциплін – питання традиційної наради із заступниками з навчальної роботи

14 жовтня 2024 року
У понеділок 14 жовтня під головуванням проректора з науково-педагогічної роботи та цифрової трансформації Олени Глазунової відбулася традиційна щомісячна нарада із заступниками деканів факультетів та директорів ННІ з навчальної роботи за участі керівника навчально-методичного відділу Лариси Кліх, заступників начальника навчального відділу Оксани Зазимко, Олени Колеснікової та Олега Бачинського.
 
Нараду розпочала проректор Олена Глазунова з питання про делегування кандидатур найдосвідченіших НПП факультетів та ННІ університету для роботи в НМК спеціальностей та підкомісій для формуванню нового покоління стандартів вищої освіти. Таку роботу, як зазначила проректор, нашим викладачам необхідно виконати до 20 жовтня 2024 року на виконання наказу МОН від 29.09.2024 р. №1381. Окрім того, Олена Григорівна зазначила, що на 07 листопада плануємо проведення Дня відкритих дверей.
 
В обговоренні зазначеного питання, яке викликало жвавий інтерес, активну участь прийняли Тереза Микицей, заступник директора ННІ неперевоної освівти і туризму, Олена Улютіна, заступник декана юридичного факультету, Юрій Жук, заступник декана ветеринарного факультету, Петро Дрозд, заступник декана факультету захисту рослин, екології та біотехнологій та Наталія Клименко, заступник декана факультету інформаційних технологій та інші.
 
Заступниця начальника навчального відділу Олена Колеснікова та Ярослав Понзель, асистент кафедри інформаційних систем і технологій доповіли про організацію вибору студентами магістратури 1 року навчання загальноуніверситетських і фахових дисциплін через електронний кабінет студента та викладання їх у 2 семестрі 2024-2025 н.р.
 
 
Лариса Кліх, завідувач навчально-методичного відділу ознайомила присутніх зі станом відправлення відомостей самоаналізу освітніх програм у жовтні 2024 року та графіком проходження акредитаційних зустрічей. Вона акцентувала увагу на рекомендаціях з розвитку освітньої програми, яка вже отримала експертний висновок та нагадала про оприлюднення на сайті кафедри низки документів, які стосуються процедури акредитації.
 
 
Оксана Зазимко, заступник начальника навчального відділу, повідомила присутнім про нормативи щодо переведення здобувачів закладів вищої освіти урегульовано «Положенням про порядок відрахування, переривання навчання, поновлення і переведення осіб, які навчаються у закладах вищої освіти, та надання їм академічної відпустки, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 07.02.2024 №134, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 08 квітня 2024 р. за № 509/41854». Це стосується порядку переведення здобувачів вищої освіти: з однієї освітньої програми на іншу, з однієї форми здобуття вищої освіти на іншу, з одного джерела фінансування на інше, з одного ЗВО до іншого із збереженням місця державного замовлення.
 
Так, Оксана Володимирівна повідомила, що здобувачі можуть бути переведені із збереженням місця державного замовлення до іншого ЗВО, у якому розміщене державне замовлення, надане тим самим державним замовником, і такий ЗВО здійснює підготовку здобувачів за державним замовленням за освітньою програмою тієї самої спеціальності і року навчання. Переведення здобувачів із збереженням місця державного замовлення здійснюється в межах відповідних рівня вищої освіти, спеціальності або освітньої програми, що передбачає присвоєння професійної кваліфікації з професій, для яких запроваджено додаткове регулювання. А переведення здобувачів з одного ЗВО до іншого із збереженням місця державного замовлення здійснюється в лютому та липні та не менше, ніж за шість місяців до розрахункового строку завершення навчання не допускається.
Також Оксана Зазимко нагадала присутнім на засіданні, що робота з формування переліку та анотацій загальноуніверситетських та фахових дисциплін для подальшої організації вибору їх студентами бакалаврату повинна бути завершена до 18 жовтня 2024 року.
 
На завершення наради Олена Глазунова, проректор з науково-педагогічної робот та цифрової трансформації нагадала усім присутнім про неухильне дотримання усіх вимог щодо організації освітнього процесу в складних умовах воєнного стану, ретельну підготовку до зимової сесії та надала низку доручень. Також на народі із заступниками деканів та директорів з навчальної роботи були розглянуті інші важливі питання організації освітнього процесу в осінньому семестрі та підготовки до зимової екзаменаційної сесії.
 
Оксана Зазимко,

заступник начальника навчального відділу 

Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook