Виїзне практичне заняття зі студентами ОП «Менеджмент міжнародного бізнесу»: «Бізнес-модель KERNEL»

23 вересня 2024 року
20 вересня 2024 р. за ініціативи декана факультету аграрного менеджменту Анатолія ОСТАПЧУКА, кафедра адміністративного менеджменту та зовнішньоекономічної діяльності організувала виїзне практичне заняття для студентів 1-го і 2-го курсів факультету аграрного менеджменту освітньої програми «Менеджмент міжнародного бізнесу» в головному офісі агрохолдингу KERNEL.
До супроводу здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти долучились Олена КОВТУН, завідувачка кафедри та доценти кафедри Наталія КОВАЛЕНКО і Олександр ФАЙЧУК (гарант ОП «Менеджмент міжнародного бізнесу»). Варто наголосити, що компанія KERNEL є одним із успішних прикладів присутності вітчизняного агробізнесу на міжнародних ринках. 
Разом із тим, компанія KERNEL знаходиться у списку найбільших платників податків України, формуючи майже чверть всіх податків підприємств, представлених у рейтингу Форбс. Починаючи від 24 лютого 2022 року KERNEL надав фінансову допомогу для ЗСУ на суму понад 2 млрд гривень. Незважаючи на складні для вітчизняного бізнесу часи, компанія продовжує демонструвати стійкість, збільшувати свою присутність на глобальному агропродовольчому ринку, підвищувати показники ефективності та дотримуватись принципів сталого розвитку.
Практичне заняття студентам проводила Юлія ГУЛЕВИЧ, менеджерка з розвитку бренду роботодавців компанії KERNEL. На початку вона проінформувала слухачів про бізнес-модель агрохолдингу, його активи, результати господарської діяльності, основні структурні напрями і підрозділи діяльності підприємства.
Друга частина заняття проходила у форматі Бізнес-гри у форматі вирішення завдань на основі компромісного вибору під назвою «5 планет Всесвіту KERNEL – 5 викликів». Метою гри було надати студентам базові практичні навики і компетенції для прийняття правильних й обґрунтованих управлінських рішень в умовах реальних викликів, що стоять перед суб’єктом міжнародного агробізнесу. 
Студентів було поділено на команди. За кожну правильну відповідь на поставлені запитання та правильне розв’язання кейсу команда отримувала визначену суму ігрових коштів. Якщо у першому раунді студентам потрібно було визначитись чи є інформація про компанію KERNEL правдивою чи хибною, то другий раунд гри було присвячено пошуку правильних управлінських рішень на запропоновані виклики для компанії, які були взяті з реального бізнес-життя в період дії воєнного стану. 
За результатами активного і захопливого змагання було визначено переможця гри – команду «NUBiP_PRO», яка зуміла заробити 20000 ігрових коштів. Переможців-учасників команди було нагороджено цінними призами від компанії KERNEL. Студенти залишились дуже задоволеними від проведеного виїзного заняття.
Підводячи підсумки зустрічі, Юлія ГУЛЕВИЧ висловила своє захоплення активністю учасників, аналітичним мисленням і бажанням вчитись наших студентів. Вона побажала їм успіхів в опануванні майбутньої професії. 
Менеджерка з розвитку бренду роботодавців не сумнівається, що той рівень освіти, який здобувачі зможуть отримати в НУБіП України в рамках освітньої програми «Менеджмент міжнародного бізнесу», дозволить їм гідно конкурувати на вітчизняному ринку праці вже через декілька років.

Щиро вдячні деканату факультету аграрного менеджменту та компанії KERNEL за організацію даного заходу.

 
 
Олександр ФАЙЧУК,
доцент кафедри адміністративного менеджменту
та зовнішньоекономічної діяльності 
Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook