СТУДЕНТИ ФАКУЛЬТЕТУ ХАРЧОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПРОДУКЦІЇ АПК – УЧАСНИКИ МІЖНАРОДНОГО ЕКСПОФОРУМУ РЕСТОРАННО-ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ ТА КЛІНІНГУ
А потім почалося занурення в різноманітні кавомашини з напоями, що стало бонусом для кожного відвідувача. Тому кожен зміг насолодитися улюбленою кавою і, попиваючи напій, поговорити з представниками фірм, які лаконічно відповідали на всі запитання наших студентів та викладачів.
Компанія «Кориця» є імпортером інгредієнтів, матеріалів, декора для кондитерського та хлібопекарського виробництв на ринку України, досвід роботи понад 13 років. Основний напрямок діяльності – оптово-роздрібна торгівля, інтернет- магазин. Продукція імпортується із Італії, Туреччини, а також у їхній пропозиції є товари українського виробництва. На виставці компанія запропонувала широкий асортимент товарів для кондитерів, хлібопекарів, а також сегменту HoReCa від відомих європейських виробників. У нас ви зможете придбати все: починаючи від високоякісного шоколаду, какао, цукрового декору для тортів, начинок, мастики, гелів, харчових барвників, вафельного декору, закінчуючи великодніми формами, бордюрними стрічками, підставками, тацями для тортів та багато іншого.
Вся продукція компанії викликала жвавий інтерес у студентів, бо вона є високоякісною, безпечною, виробляється за всіма прийнятими в Європі гігієнічними нормами.
Представники компанії повідомили, що їхній колектив активно займається розширенням асортименту пропонованої продукції, що дозволяє споживачам завжди бути в курсі нових тенденцій розвитку ринку.
На невеличкому майстер-класі студенти детально ознайомилися з прикрасами солодощів, для яких використовується мастика кулінарна. Це їстівний матеріал, який складається з цукрової пудри, желатину та інших в'яжучих компонентів. Десерти, прикрашені мастикою, виглядають як цілий витвір мистецтва. Різновидів мастики досить багато, найпопулярніші – на основі сухого молока та желатину.
Для кожного кондитера важливо справити враження не тільки за рахунок смаку, але і оформлення. Без барвників неможливо досягти яскравості, контрастів. Багато хто дотримується думки, що харчовий барвник – це шкідливо. Насправді вже давно існують барвники натурального походження, які абсолютно нешкідливі. Їх безпечно додавати до кондитерських виробів і не тільки. Щоб надати страві оригінальності, потрібно розуміти, які види харчових барвників є і як їх використовувати.
А ще цікавим було рішення коробок для тортів. Дівчата з компанії представили для огляду широкий вибір подарункових упаковок для тортів різних дизайнів. Серед асортименту були три основні види упаковок:
- їстівна упаковка – апетиту додасть їстівна деталь (листівка, квіточка, бантик). Стійкість під час транспортування забезпечує мастика. Мастичний декор має міцність і вишукану красу;
- пластикова упаковка – виготовлена з пластмаси, призначена для багаторазового використання та якісного транспортування;
- картонна упаковка – виготовлена із щільного картону, який може використовуватися багаторазово.
Тож вибір лише за нами!
Попит на товари санітарно-гігієнічного призначення був, є і буде завжди. Використання цих засобів гігієни необхідні не тільки в домашніх умовах, але й у багатьох сферах побуту і виробництва. АТ «Кохавинська паперова фабрика» запропонувала широкий асортимент своєї продукції, яка підійде навіть найвибагливішому споживачеві. До того ж допитливій нашій студентці подарували набір паперових рушників!
Цьогоріч викладачі-наставники разом зі своїми підопічними змогли порівняти те, що бачили минулого року та зробити висновок про постійне вдосконалення науково-тхнічних розробок в сфері ресторанної та готельної справи. Тим паче, що на факультеті цими питаннями безпосередньо займаються як викладачі – лектори та практики, так і студенти, що опановують ази ресторанних технологій.