СТУДЕНТИ ФАКУЛЬТЕТУ ХАРЧОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПРОДУКЦІЇ АПК – УЧАСНИКИ МІЖНАРОДНОГО ЕКСПОФОРУМУ РЕСТОРАННО-ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ ТА КЛІНІНГУ

19 вересня 2024 року
Міжнародний виставковий центр, Броварський проспект, 15, м. Київ
   Як правило у вересні кожної осені відбувається виставка під назвою «Міжнародний експофорум ресторанно-готельного бізнесу та клінінгу», яку організовує КИЇВСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ КОНТРАКТОВИЙ ЯРМАРОК. Такі заходи вже багато років є комунікаційним майданчиком та виставкою ефективних рішень для індустрії гостинності. Виставка задає нові тренди руху індустрії гостинності шляхом презентацій новітнього обладнання, технологій, послуг та рішень, а також обміну передовим досвідом відкриття та управління бізнесу в секторі HoReCa.
   Студенти факультету харчових технологій та управління якістю продукції АПК з року в рік відвідують такі заходи в Міжнародному виставкому центрі з великим задоволенням, адже отримують нові знання з вуст виробничників, що додає ще більшого багажу знань. МВЦ - сучасний комплекс світового класу для організації елітних міжнародних виставкових форумів, конгресів, презентацій та культурно-художніх шоу. Це найбільша виставкова споруда України - єдиний архітектурний ансамбль з чотирьох павільйонів, в одному з яких і проводили з користю студенти та викладачі НУБіП України. На цей раз викладачі кафедри процесів і обладнання переробки продукції АПК – доценти Володимир Василів, Марія Жеплінська, Максим Гудзенко та Зінаїда Бурова зі студентами побували на такому міроприємстві.
 
Свій екскурс виставкою як зазвичай було розпочато з лівого боку павільйону, де фірма «Волинський бровар» представила зразки якісного крафтового пива на любий смак – від невеличких пляшок до подарункових наборів. Ще й при проведенні профорієнтаційної розмови про продовження навчання в магістратурі очікуємо наступного року на поповнення.

А потім почалося занурення в різноманітні кавомашини з напоями, що стало бонусом для кожного відвідувача. Тому кожен зміг насолодитися улюбленою кавою і, попиваючи напій, поговорити з представниками фірм, які лаконічно відповідали на всі запитання наших студентів та викладачів.

   Компанія «Кориця» є імпортером інгредієнтів, матеріалів, декора для кондитерського та хлібопекарського виробництв на ринку України, досвід роботи понад 13 років. Основний напрямок діяльності – оптово-роздрібна торгівля, інтернет- магазин. Продукція імпортується із Італії, Туреччини, а також у їхній пропозиції є товари українського виробництва. На виставці компанія запропонувала широкий асортимент товарів для кондитерів, хлібопекарів, а також сегменту HoReCa від відомих європейських виробників. У нас ви зможете придбати все: починаючи від високоякісного шоколаду, какао, цукрового декору для тортів, начинок, мастики, гелів, харчових барвників, вафельного декору, закінчуючи великодніми формами, бордюрними стрічками, підставками, тацями для тортів та багато іншого.
  Вся продукція компанії викликала жвавий інтерес у студентів, бо вона є високоякісною, безпечною, виробляється за всіма прийнятими в Європі гігієнічними нормами.
    Представники компанії повідомили, що їхній колектив активно займається розширенням асортименту пропонованої продукції, що дозволяє споживачам завжди бути в курсі нових тенденцій розвитку ринку.
    На невеличкому майстер-класі студенти детально ознайомилися з прикрасами солодощів, для яких використовується мастика кулінарна. Це їстівний матеріал, який складається з цукрової пудри, желатину та інших в'яжучих компонентів. Десерти, прикрашені мастикою, виглядають як цілий витвір мистецтва. Різновидів мастики досить багато, найпопулярніші – на основі сухого молока та желатину.
   Для кожного кондитера важливо справити враження не тільки за рахунок смаку, але і оформлення. Без барвників неможливо досягти яскравості, контрастів. Багато хто дотримується думки, що харчовий барвник – це шкідливо. Насправді вже давно існують барвники натурального походження, які абсолютно нешкідливі. Їх безпечно додавати до кондитерських виробів і не тільки. Щоб надати страві оригінальності, потрібно розуміти, які види харчових барвників є і як їх використовувати.

 

   А ще цікавим було рішення коробок для тортів. Дівчата з компанії представили для огляду широкий вибір подарункових упаковок для тортів різних дизайнів. Серед асортименту були три основні види упаковок:

  1. їстівна упаковка – апетиту додасть їстівна деталь (листівка, квіточка, бантик). Стійкість під час транспортування забезпечує мастика. Мастичний декор має міцність і вишукану красу;
  2. пластикова упаковка – виготовлена з пластмаси, призначена для багаторазового використання та якісного транспортування;
  3. картонна упаковка – виготовлена із щільного картону, який може використовуватися багаторазово.

   Тож вибір лише за нами!

 Попит на товари санітарно-гігієнічного призначення був, є і буде завжди. Використання цих засобів гігієни необхідні не тільки в домашніх умовах, але й у багатьох сферах побуту і виробництва. АТ «Кохавинська паперова фабрика» запропонувала широкий асортимент своєї продукції, яка підійде навіть найвибагливішому споживачеві. До того ж допитливій нашій студентці подарували набір паперових рушників!

  Цьогоріч викладачі-наставники разом зі своїми підопічними змогли порівняти те, що бачили минулого року та зробити висновок про постійне вдосконалення науково-тхнічних розробок в сфері ресторанної та готельної справи. Тим паче, що на факультеті цими питаннями безпосередньо займаються як викладачі – лектори та практики, так і студенти, що опановують ази ресторанних технологій.

   Не втомлюємося дякувати нашим хлопцям і дівчатам, що стоять на нулі і боронять нашу землю. Бо без них не було б і цієї виставки. Без них не мали б сьогодні наші студенти нових знань. Тож низький уклін і велика подяка нашим захисникам і захисницям.
 
 
Марія ЖЕПЛІНСЬКА
доцент кафедри процесів і
обладнання переробки продукції АПК

 

 

 

Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook