Закордонна практика бакалаврів і магістрів ОП «Готельно-ресторанний бізнес», «Міжнародний туристичний бізнес»

20 вересня 2024 року
Будучи студентками 3 курсу ОС «Бакалавр» освітньої програми «Готельно-ресторанний бізнес» та 1 курсу ОС «Магістр» освітньої програми «Міжнародний туристичний бізнес» цього літа ми мали можливість пройти виробничу практику в готелі «PremierFortBeach», м. Святий Влас, 2 лінії від моря (Болгарія). 
Це місце дійсно має світлу енергетику і дарує можливість молоді попрацювати та отримати гарний досвід роботи за кордоном. З перших днів, нас вразило те, що переважну більшість персоналу, туристів і населення містечка, в якому знаходиться готель, складають українці, що стало для нас досить приємним моментом і склало враження, ніби ми і не виїздили за кордон. Ми працювали офіціантами в основному ресторані при готелі «ChefsBuffet».
 
Ресторан працює за концепцією «Шведська лінія», яка дає можливість гостям брати їжі без обмежень.
Сама система харчування в готелі включає в себе такі типи:
  • RO (Room Only). Гості бронюють собі лише апартаменти в готелі без послуги харчування, проте мають можливість звернутися до рецепції готелю та купити собі окремо сніданок, обід або вечерю;
  • BB (Bed & Breakfast). Включає в себе лише сніданок. З напоїв безкоштовно: вода, кава, чай;
  • HB (Half Board). 2-х разове харчування, яке включає сніданок/обід або сніданок/вечеря. З напоїв безкоштовно на обід та вечерю надаються сік та вода. Також за додаткову плату надається меню з іншими напоями та винна карта;
  • FB (Full Board) 3-х разове харчування, яке включає сніданок, обід, вечерю. З напоїв безкоштовно на обід та вечерю надаються сік та вода. Також за додаткову плату надається меню з іншими напоями та винна карта. Даний тип за сезон найбільше користувався попитом у туристів.
Для визначення типу харчування гості мали різнокольорові браслети. Кожен тип харчування мав свій колір.
Перше з чим ми познайомилися, це з концепцією роботи ресторану та особливостями спілкування з гостями готелю. Контингент гостей був дуже різноманітний, а, отже, і формування навичок Soft Skills через вміння спілкуватись зі споживачами, не змусили себе довго чекати і навчили взаємодіяти з колегами та ефективно комунікувати з людьми загалом. Спілкувалися ми переважно англійською мовою, але віталися лише болгарською.
Також, для нас проводилися майстер-класи з подачі винних напоїв. Де нам демонстрували, як правильно відкорковувати пляшки з вином та розповідали про особливості подачі червоного, білого, рожевого та ігристого вин.
Особливої уваги заслуговує проведення тематичних вечорів для гостей азіатської, мексиканської, середземноморської та болгарської кухні. Під кожну тему офіціанти переодягалися у тематичні костюми. Але, найколоритнішим на нашу думку, був Болгарський вечір. Запам’ятався гарними костюмами, смачними болгарськими стравами та виступами національного болгарського ансамблю.
 
Дана практика подарувала нам гарний досвід, неймовірні враження, розширила наші знання та вміння. Вдячні працівникам готелю та університету за надану можливість!
 
Юлія Кононенко,
здобувачка вищої освіти

ОП «Міжнародний туристичний бізнес» 

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook