Міжфакультетській навчально-науковій лабораторії комп’ютерної математики – бути!
Міжфакультетській навчально-науковій лабораторії комп’ютерної математики – бути!
16 вересня 2024, 10:00
кафедра вищої та прикладної математики
У відповідності рішення Вченої ради університету щодо створення навчально-наукової лабораторії комп’ютерної математики відбулась робоча зустріч за участю директора ННІ енергетики, автоматики і енергозбереження Віктора Каплуна, деканів механіко-технологічного факультету В’ячеслава Братішка та конструювання та дизайну Зіновія Ружила, на якій викладачі кафедри вищої та прикладної математики окреслили дорожню карту формування освітнього контенту для викладання вищої математики на інженерних факультетах з використанням спеціалізованого програмного забезпечення.
У нараді окрім завідувачки Юлії Мейш та членів кафедри вищої і прикладної математики Людмили Панталієнко, Володимира Левченка, Тамари Цюпій, Людмили Артемчук, Тетяни Щербак взяв участь професор кафедри механіки факультету конструювання та дизайну Іван Головач.
Учасники обговорили актуальність створення ННЛ комп’ютерної математики і наголосили, що прикладні завдання мають стати основним засобом формування знань та розвитку математичних здібностей здобувачів інженерного фаху. Гострою є потреба у забезпеченні наступності у вивченні математики. При вивченні вищої математики необхідно розглядати задачі, для розв’язання яких необхідні не лише знання шкільної програми, а й творче, системне застосування нових знань з використанням спеціалізованого програмного забезпечення.
Завідувач кафедри Юлія Мейш окреслила завдання щодо наповнення робочих навчальних програм, яке б дозволило третю частину дисциплін поєднати з прикладними завданнями інженерних спеціальностей.
Володимир Левченко висловив думку про започаткування курсів з вивчення програмних середовищ для викладачів та студентів.
Домовились про співпрацю з формування навчально-методичних матеріалів з комп’ютерної математики для освітньо-професійних програм за спеціальністю 133 «Галузеве машинобудування», 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка», 144 «Теплоенергетика», 174 «Автоматизація, комп’ютерно-інтегровані технології та робототехніка» 192 «Будівництво та цивільна інженерія», 208 «Агроінженерія», 274 «Автомобільний транспорт».
Залучення експертів та викладачів з відповідних спеціальностей забезпечить актуальність та практичну цінність створених матеріалів, а також сприятиме впровадженню інноваційних підходів до навчання студентів. Крім того, важливим аспектом співпраці стане адаптація навчально-методичних матеріалів до сучасних інформаційних технологій, що дозволить інтегрувати їх у змішане навчання та розширити можливості для самостійного опанування дисциплін.
Юлія МЕЙШ,
завідувач кафедри вищої та
прикладної математики