Підсумки навчальної реабілітаційної практики магістрів ОПП «Соціально-психологічна реабілітація»

6 вересня 2024 року
Навчальна реабілітаційна практика була проведена з метою закріплення теоретичних знань, отриманих під час навчання, та набуття практичних навичок у сфері соціально-психологічної реабілітації. Практика тривала з 19 по 30 серпня 2024 року і включала різноманітні завдання, що стосуються основних аспектів соціально-психологічної реабілітаційної діяльності.

Цьогоріч базами практики для студентів стали: Київський міський центр гендерної рівності, запобігання та протидії насильству, Печерський районний у місті Києві центр соціальних служб, Проєкт «Табір», ДЗОВ «Зоряний», Центр вертебрології «Кінезі», Реабілітаційний центр «Спіріт», Центр соціально-психологічної реабілітації Національного університету біоресурсів і природокористування України.

Під час практики було здійснено ознайомлення з основними підходами та методами соціально-психологічної реабілітації, що застосовуються в сучасній практиці. Було вивчено ключові етапи соціально-психологічної реабілітаційного процесу, а також інструменти та техніки, що використовуються для досягнення найкращих результатів.

У процесі практики виконувалися різноманітні завдання, які включали оцінку стану отримувачів соціальних послуг, розробку індивідуальних соціально-психологічних реабілітаційних програм, а також їхнє впровадження під наглядом досвідчених фахівців.

Особлива увага приділялася роботі з отримувачами соціальних послуг різного віку та стану здоров'я. Було наголошено на важливості індивідуального підходу, врахування психологічних та соціальних аспектів у процесі соціально-психологічної реабілітації.

Всі студенти наголосили на важливості освітнього компоненту «Основи фізичної та медичної реабілітації, який передбачав різні види реабілітації, а саме: іпотерапія, каністерапія, природотерапія тощо. Також позитивно було відмічено й техніки масажу.

 

За підсумками кожного етапу практики здійснювався аналіз виконаних завдань, визначалися досягнення та проблеми, з якими стикалися під час роботи. Результати аналізу були представлені у формі звітів та обговорені у процесі захисту практики.

Отже, навчальна реабілітаційна практика дозволила закріпити теоретичні знання та набути цінних практичних навичок, які є необхідними для подальшої професійної діяльності. Під час практики було виявлено низку проблемних аспектів, що потребують подальшого вивчення, однак загалом поставлені завдання були виконані успішно.

Ніна Тверезовська,
професорка кафедри соціальної роботи та реабілітації

Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook