2024-2025 навчальний рік у ВСП «Мукачівський фаховий коледж НУБіП України» розпочато: підсумки, аналіз, плани на майбутнє

24 серпня 2024 року
22 серпня 2024 року відбулося засідання педагогічної ради ВСП «Мукачівський фаховий коледж НУБіП України», на якому обговорено особливості організації освітнього процесу в умовах воєнного стану, основні напрямки діяльності та завдання колективу на 2024/2025 н.р., заслухано звіт про результати роботи приймальної комісії в 2024 році, обговорено основні заходи безпекової організації освітнього процесу, а також інші важливі питання, що стоять перед колективом у новому навчальному році.
 
Робоче засідання розпочалося з приємного – директор коледжу Юрій Садварі від імені колективу привітав заступника директора з адміністративно-господарської частини Бориса Гузинця з завершенням професійної діяльності, висловив йому подяку за плідну роботу на посаді упродовж багатьох років, значний внесок у розвиток матеріально-технічної бази коледжу та вручив цінний подарунок.
 
Далі робота педагогічної ради продовжилась відповідно до порядку денного.
Про особливості організації освітнього процесу в умовах воєнного стану, основні напрямки діяльності та завдання колективу на 2024-2025 н.р. доповіла заступниця директора з навчальної роботи Марія Яцик. Вона зазначила, що вже третій навчальний рік розпочинається в умовах воєнного стану, але незважаючи на виклики сьогодення освітній процес триває, колектив продовжує готувати кваліфікованих фахівців, приділяє особливу увагу наданню здобувачам освіти якісних освітніх послуг.
 
У новому навчальному році у коледжі заплановано проходження акредитації освітньо-професійної програми «Геодезія та землеустрій», тому перед викладачами стоїть відповідальне завдання – активна робота в усіх напрямках щодо забезпечення проходження процедури акредитації.
Ключовим у роботі колективу залишається питання якості освіти та відвідуваннястудентами навчальних занять. 
Відповідальний секретар приймальної комісії Ілля-Олександр Застулка поінформував про результати роботи у 2024 році, зазначивши, що цьогоріч вступна кампанія була нелегкою. Попри все, членами приймальної комісії, викладачами зроблено велику роботу з профорієнтації в цьому році, проте показники у порівнянні з минулим роком понизились, а це означає, що потрібно шукати нові підходи до проведення профорієнтаційної роботи. Ілля-Олександр Юрійович висловив вдячність всім, хто долучився до роботи в приймальній комісії.
Для забезпечення високого рівня організації освітнього процесу, збереження життя та здоров’я усіх його учасників, адміністрацією закладу організовано низку важливих заходів, а саме: підготовлено наявні укриття, розраховано кількість осіб, які одночасно можуть перебувати в них, сформовано та доведено до відома план-схему розташування укриття в навчальному корпусі, а також алгоритм дії викладачів і студентів у разі оголошення повітряної тривоги, – наголосив провідний фахівець з техніки безпеки і охорони праці Михайло Костюк.
 
Про підготовку матеріалів допроведення акредитаційної експертизи ОПП зі спеціальності 193 Геодезія та землеустрій доповіла завідувачка агрономічного відділення Ольга Гудзовата. Зокрема, вона наголосила, що при підготовці матеріалів самоаналізу потрібно врахувати всі зауваження та побажання експертів, які були висловлені при проходженні попередньої акредитаційної експертизи. Ольга Миколаївна рекомендувала завідувачам відділень, викладачам ще раз ретельно перевірити онлайн-каталог підручників, навчальних посібників з кожної дисципліни спеціальності «Геодезія та землеустрій», що є в доступі на сайті коледжу, поновити, за потреби, навчально-методичне забезпечення з дисциплін ОПП в паперовому і цифрових форматах.
Окрім того, було наголошено, що навчальною частиною вже складений «План заходів щодо підготовки до акредитації ОПП Геодезія та землеустрій, її самооцінювання та вдосконалення», за яким буде здійснюватись підготовка матеріалів до самоаналізу.
 
На засіданні педагогічної ради було обговорено питання планування та організації методичної роботи у коледжі, обговорено ряд нормативних документів (Положень), що регламентують освітню діяльність викладача та прийнято відповідні рішення. Інформували по даному питанню Тетяна Дзямко, завідувачка навчально-методичним кабінетом та Іван Пекар, провідний юрист коледжу.
 
Виступили на зібранні завідувачі відділень Ольга Гудзовата, Наталія Павлишинець, Марʹяна Гуленко, Сергій Соскіда. Вони надали інформацію про підготовку відділень до початку навчального року, формування академічних груп нового набору та наповнюваність груп старших курсів.
Підбив підсумки роботи засідання директор навчального закладу Юрій Садварі.
 
Керівник окреслив головні завдання та наголосив, що в першу чергу колективмає інтенсивно працювати у всіх напрямках, використовувати наповну свій потенціал та об`єднуватись задля отримання бажаного результату. Особливу увагу приділити питанням якісного надання освітніх послуг здобувачам освіти, проходження акредитації, покращенню профорієнтаційної роботи тощо. Юрій Юрійович побажав усім здоровʹя, миру, позитивного настрою, успіхів і наснаги.
 

Секретар педагогічної ради 

Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook