Секрети успішного старту кар’єри для майбутніх фахівців з обліку і аудиту

19 серпня 2024 року
Через резюме відбувається перше знайомство фахівця з роботодавцем, від нього залежать шанси на успішне працевлаштування. Резюме на роботу – це документ, який містить огляд професійного досвіду, освіти та ключових навичок кандидата на вакансію.

Кафедрою обліку та оподаткування економічного факультету організовано вебінар «Секрети успішного резюме для майбутніх фахівців з обліку і аудиту». Запрошеною спікером стала Ксенія Бобер – головний фахівець з навчання навчального центру ТАСКОМБАНКу.

Даним вебінаром зацікавилися як учасниці курсів «Бухгалтерський облік: від теорії до практики» і «Публічні закупівлі в умовах воєнного стану» (організовані ГО «Елеос-Україна» в НУБіП України), так і здобувачі першого (бакалаврського), другого (магістерського) та третього (освітньо-наукового) рівнів вищої освіти спеціальності 071 «Облік і оподаткування». Доєдналися до вебінару і науково-педагогічні працівники кафедри обліку та оподаткування, гаранти освітніх програм.

До учасників заходу із вітальним словом звернувся завідувач кафедри обліку та оподаткування Володимир Литвиненко, який наголосив на важливості даного заходу, можливостях детально розглянути, як правильно заповнити кожен розділ та які акценти розставити, щоб резюме кандидата було першим у списку рекрутера на співбесіду. Адже колектив кафедри вважає, що результатом навчання є успішне працевлаштування випускників.

Спікерка Ксенія Бобер акцентувала особливу увагу на змісті і структурі резюме. Вона критично проаналізувала основні його елементи, зокрема:

  1. Правильність вказування посади і контактних даних (з точки зору важливості інформації і такої, що є зайвою).
  2. Досвід роботи з максимально детальним прописуванням обов’язків та досягнень.
  3. Інформація про освіту з вказуванням курсів, тренінгів і сертифікатів, які відповідають сфері діяльності.
  4. Зазначення професійних навичок, зокрема: Hard-skills (професійні вміння і здібності, вдосконалені завдяки навчанню та практичному досвіду) та Soft- skills (емпатія, комунікабельність, тайм-менеджмент, аналітичні здібності, адаптивність та гнучкість, креативність, здатність до швидкого навчання, ініціативність, увага до дрібниць).
  5. Перевірка резюме після написання на відсутність різних видів помилок, формат резюме для зручного читання.

Ксенія надала особливі поради учасникам заходу щодо написання «крутого» резюме, зокрема й за відсутності досвіду роботи.

Учасники вебінару взяли участь в обговоренні дискусійних питань щодо володіння Hard-skills і Soft-skills, можливостей подачі резюме з урахуванням професійного досвіду, навичок і знань, отриманих із лекцій, тренінгів, семінарів, курсів.

Завідувач кафедри обліку та оподаткування, колектив кафедри й здобувачі першого (бакалаврського), другого (магістерського) та третього (освітньо-наукового) рівнів вищої освіти зі спеціальності «Облік і оподаткування» щиро дякують шановній Ксенії Бобер за тренінг з написання резюме. Впевнені, що ці знання допоможуть створити резюме, яке приверне увагу роботодавця та забезпечить високі шанси отримати омріяну роботу за фахом.


Тамара Гуренко, Наталія Кузик,
доцентки кафедри обліку та оподаткування

 

 

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook