ШЛЯХ У СВІТ ПРОФЕСІЇ: НАВЧАЛЬНА ПРАКТИКА З ДИСЦИПЛІНИ «ВСТУП ДО СПЕЦІАЛЬНОСТІ»

25 липня 2024 року

 

      Навчальна практика – важливий етап для майбутніх фахівців рибної галузі. Вона є незмінним орієнтиром у процесі розвитку навичок студентів, відкриваючи перед ними широкі можливості та глибше розуміння майбутньої професійної діяльності.

Практика включає не лише теоретичні знання, які студенти отримують на лекціях, але й практичний досвід, який дозволяє їм застосовувати отримані знання на практиці. Студенти мають змогу спробувати себе у різних аспектах майбутньої професії, розвивати вміння, а також побачити, як теорія перетворюється на реальні результати.

 

Навчальна практика з дисципліни «Вступ до спеціальності» для студентів 1 курсу, факультету тваринництва та водних біоресурсів проходила відповідно до робочого навчального плану спеціальності 207 «Водні біоресурси та аквакультура» та наказу ректора від 29.05.2024 р. № 897 «С».

Практика проводилася під керівництвом доцента кафедри гідробіології та іхтіології Аліни МАКАРЕНКО, старшого викладача кафедри Антона КЛИМКОВЕЦЬКОГО та завідувача навчально-науково-виробничої лабораторії ім. В.М. Кондратюка «Водні біоресурси та аквакультура» Петра ШЕВЧЕНКА.

Студенти розпочали практичний шлях в ботанічному саду Національного університету біоресурсів і природокористування України, де вони мали унікальну можливість побачити яскравих риб – китайських карасів (Carassius auratus), які є важливими частинами екосистем прісних водойм, де вони допомагають контролювати популяції комах та інших шкідників, що робить їх важливими для збереження природного балансу.

Крім того, китайські карасі завоювали популярність завдяки своїй неперевершеній красі, багатству кольорів і символіці. Їх унікальність і естетичний вигляд роблять їх улюбленими серед багатьох любителів акваріумів по всьому світу, створюючи підстави для дослідження їхнього впливу на екосистеми та культурне значення в різних країнах.

Під час прогулянки студенти насолоджувалися природою, яка дозволила забути про буденність і насолодитися неймовірною красою і спокоєм. На алеї зупинилися біля розарію, де виявили більше 25 різновидів квітів, які вражали своєю різноманітністю і яскравими барвами.

Особливий захват викликала оранжерея з тропічними та субтропічними рослинами. Вона створювала атмосферу справжніх тропіків і субтропіків, дозволяючи зануритися в екзотичну красу і відчути атмосферу іншого, далекого континенту.

Здобувачіпершого рівня вищої освіти мали можливість побувати в еко-класі, який відіграє ключову роль у формуванні екологічної свідомості серед студентів. Завдяки еко-класу молоде покоління стає більш свідомим та відповідальним щодо власних дій у контексті збереження природи. Це дуже важливо, оскільки майбутнє нашої планети залежить від наших зусиль у збереженні навколишнього середовища.

Насолоджувалися шумом струмка та розслабилися під спокійні звуки природи, студенти мали можливість обговорити теми щодо збереження та відновлення водних ресурсів. На заповідній території багато скульптур доісторичних тварин, які створені для підкреслення історичного значення місця, де мільйони років тому розгорталося життя.

Студенти були в захваті від відкриття на День університету нових експозицій в ботанічному саду НУБіП України.

Проходження стежками ботанічного саду НУБіП України було захопливим досвідом, коли очі просто не встигали осмислити всю ту розмаїтість природи. Ботанічний сад є насиченим, загадковим і майже невідомим – справжня таємниця.

Ще однією унікальною можливістю було провести час та подескутувати на теми щодо аквакультури в парку «Феофанія», яка є не просто перлиною серед зелених зон Києва, а пам’яткою садово-паркового мистецтва загальнодержавного значення.

Особливістю, яка вирізняє парк «Феофанія» з-поміж інших є гармонійне поєднання нерукотворних шедеврів первозданної природи із сучасним мистецтвом ландшафтного дизайну. Ландшафт парку включає густі ліси, долини, каскади озер та джерел. Водні ресурси парку відіграють важливу роль у збереженні біорізноманіття і відтворенні природної екосистеми. Озера та джерела забезпечують воду для рослинного та тваринного світу, а також створюють мальовничі куточки для відпочинку відвідувачів парку.

Ця місцевість несе енергетику своєї багатовікової історії, насиченої багатьма культовими подіями і являє собою унікальне культурно-природне утворення із потенційними функціями оздоровлення, рекреації, туристичного розвитку. Крім того, ця місцевість відіграє важливу роль як релігійний центр, сприяючи духовному збагаченню та спільноті місцевого населення. Соціально вона виступає як місце зустрічі людей різних вікових та соціальних груп, що сприяє формуванню толерантного середовища та підтримує соціальну інтеграцію. Тут люди можуть об'єднуватися навколо спільних цінностей, традицій і обрядів, що зміцнює їхні зв'язки та відчуття приналежності до спільноти.

Тут, де панує атмосфера цілковитого спокою та благодаті, можна багато мріяти та будувати безліч планів. Побувавши в цьому райському куточку та відчувши подих матінки-природи, ще не раз виникне бажання повернутися задля відновлення своїх життєвих сил та створення аквадизайнів. Кожен елемент природи і деталь оточення надихає на творчість і створення чогось унікального.

Знайомство з рідним університетом продовжувалося: екскурсія до музею анатомії ветеринарного факультету НУБіП України – природничого музею, одного з найвідоміших університетських музеїв Києва. Зусиллями співробітників та друзів музею експозиція значно розширилася і сьогодні вона є унікальним місцем, де представлено понад 1,5 тисячі анатомічних експонатів з різних частин світу. Студенти мали нагоду побачити скелети носорога, жирафа, пітона та інших цікавих і екзотичних представників фауни. Особливо вразили опудала пінгвінів, які були привезені з Антарктиди.

Студентам показали лабораторію, в якій вивчають тварин. Вони мали можливість побачити під мікроскопом кров різних тварин, а також отримати інструкції щодо правильного спостереження за нею. У лабораторії студенти детально розглянули структуру і особливості кровоносної системи тварин, порівняли їх між собою і глибше ознайомились з біологічними характеристиками кожного виду.

 Навчальна практика з дисципліни «Вступ до спеціальності» є необхідним етапом у формуванні професійних навичок та орієнтації студентів на шлях досягнення високих результатів у майбутній кар'єрі.

 

Дякуємо захисникам за непереможну силу та мужність, які ви проявляєте щодня, захищаючи нашу Батьківщину. Дякуємо за вашу волю та готовність жертвувати власним комфортом для того, щоб ми могли жити та працювати. Ваші героїчні вчинки назавжди будуть закарбовані на сторінках нашої історії, ваша діяльність забезпечує нам мирне майбутнє у вільній державі.

 

Доцент Аліна МАКАРЕНКО,

старший викладач Антон КЛИМКОВЕЦЬКИЙ,

завідувач навчально-науково-виробничої лабораторії ім. В.М. Кондратюка «Водні біоресурси та аквакультура» Петро ШЕВЧЕНКО

 

Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook