Практична підготовка для студента спеціальності «Автоматизація, комп’ютерно-інтегровані технології та робототехніка» – важливий етап його підготовки як фахівця
Студентська практика – невід'ємна частина навчального процесу, яка дозволяє закріпити теоретичні знання та набути практичних навичок. І особливо важливо це для студентів технічних спеціальностей, оскільки технології завжди розвиваються і постає постійне співставлення теорії із практикою.
Проходження практики дозволяє студентам застосувати в процесі вирішення технічної задачі теоретичні знання, отримані під час навчання. Тут студент отримує можливість працювати з реальним обладнанням.
Ряд студентів виявили бажання пройти навчальну практику в лабораторії «Комп’ютерно-інтегрованих технологій» під керівництвом доцента Тараса Лендєла. У лабораторії студенти познайомилися з новою технікою, сучасними вимірювальних засобами, матеріалами та устаткуванням.
Під час проходження практики студенти створювали нові зразки лабораторних стендів на базі контролерів Raspberry i Arduino. Студенти набули нових навичок та умінь програмування наведених контролерів. Також навчилися самостійно проєктувати стенди, після чого реалізовано апаратне і програмне забезпечення, виконано всі необхідні з'єднання та налаштування.
Успішне проходження практики для студентів інженерних спеціальностей є першим кроком до підготовки на роботі у виробництві.
Працюючи над удосконаленням існуючих лабораторних стендів у лабораторії комп'ютерно-інтегрованих технологій, студенти також разом з керівником реалізували нові лабораторні роботи. Студент Олександр Король, напрямку автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій, розробив стенд для виконання лабораторної роботи щодо створення системи автоматичного керування з використанням технології машинного зору. Вказану лабораторну роботу виконано на базі комплексу технічних засобів Raspberry. Тут у ході виконання студенти зможуть працювати з відповідним міні-комп'ютером Raspberry та модулями відеокамери. Студенти набувають навички у використанні технологій розпізнавання образів, а також створення систем штучного інтелекту для роботи з розпізнаними об'єктами.
Також у ході проходження практики виконано автоматичну систему моніторингу параметрів мікроклімату в приміщенні з використанням технології інтернет речей. Вказані системи у автоматичному режимі проводять вимірювання, після чого формується база даних, яка надсилається користувачу на вказану при програмуванні зовнішню інтернет-платформу, як приклад Google диск.
Студенти охоче освоюють нові технології та із впевненістю роблять свої перші кроки, як інженери.
Працюємо далі для формування висококваліфікованих кадрів.
Олексій ОПРИШКО,
доцент кафедри АРС