Спеціальність 015.37 «Професійна освіта» – ключ до успіху вступників
Усі, обізнані із життям кафедри педагогіки Національного університету біоресурсів і природокористування України, давно знають, що «спека» тут тримається цілий рік. Спекотна літня погода лише посилює внутрішню спеку. Не дивно, адже по-справжньому гаряча пора проведення державних іспитів, проходження навчальних практик, випуску бакалаврів, підготовки звітів і планів доповнюється початком вступної кампанії. І хоч до старту масового вступу лишається ще кілька тижнів, фактично щоденно приймаємо групи абітурієнтів, які цікавляться можливістю навчатися на ОП «Професійна освіта (аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)».
Як видно із світлин, завідувач кафедри педагогіки професор Руслан Сопівник охоче проводить зустрічі в лабораторії Віртуальної і доповненої реальності нашої кафедри, консультує і великі, і малі групи абітурієнтів, їх батьків, друзів (які після презентації можливостей кафедри також стають нашими вступниками!)
Що ж приваблює абітурієнтів у нашій освітній програмі? Із цим питанням ми звернулися до Валерії Андрущенко, Дарини Куськал, Руслани Портянко, Руслани Тканько, Поліни Пурдіч, Ярослава Кудері, Владислава Богуцького та інших абітурієнтів, які стали гостями нашої кафедри цього тижня.
З’ясували цілу низку переваг навчання на нашій освітній програмі:
- Комплексність. Адже це фактично єдина бакалаврська програма університету, що дозволяє об’єднати фахівців із усіх кафедр у підготовці наших студентів. Тут можна поєднати потужну гуманітарну підготовку із аграрними дисциплінами та харчовими технологіями!
- Гарантоване опанування soft-skills. Кожен із абітурієнтів вже сьогодні замислюється над майбутнім працевлаштуванням. Сучасний ринок праці є динамічним. Професійні навички швидко застарівають. А ось надпрофесійні, так звані soft-skills, гарантують успішність на ринку праці!
- Широкі можливості працевлаштування. Випускники нашої програми отримують потужну підготовку як майбутні управлінці системи освіти або підприємств і організацій аграрної та харчової галузей, можуть працювати викладачами, коучами та тренерами з підготовки персоналу, вчаться започатковувати власну справу. Погодьтеся – можливості дійсно широкі!
- Бути не лише фахівцем а й викладати власний фах іншим. Так. Серед абітурієнтів є люди, які настільки захоплюються своєю спеціальністю, щоб хотіли не лише працювати за нею, а й вчити інших цій спеціальності. А навчитися цьому можливо лише у нас на кафедрі!
- Великий шанс навчатися за державним замовленням. Фахівці, яких готує наша кафедра, здобувають спеціальність, що має державну підтримку. Тому щороку маємо досить високу кількість місць державного замовлення!
До наших ексклюзивних переваг слід додати й інші можливості, що гарантує Університет:
- Навчання на сучасному обладнанні фактично на всіх кафедрах університету;
- Розгалужена мережа баз практичного навчання;
- Здобуття освіти за кордоном за програмою подвійних дипломів або проходження стажування в провідних університетах-партнерах із багатьох країн світу;
- За потребою – проживання в мережі гуртожитків, розміщених як і навчальні корпуси в зеленій зоні Києва, у Голосіївському лісі.
Усе це робить навчання на нашій кафедрі унікальним, а широкі можливості обрати позааудиторні заняття на свій смак дозволяє зробити його незабутнім: тренування з різних видів спорту на кафедрі фізичного виховання (футбол, міні-футболу волейбол, баскетбол, бадмінтон, теніс, важка атлетика, гирьовий спорт, боротьба, легка атлетика, карате, спортивна аеробіка, чирлідинг, спортивне орієнтування, фітнес, атлетична гімнастика, калланетика); активна участь у понад 15 культурологічних організацій, творчих студій і колективів кафедри культурології (театральне мистецтво, співи, сучасні, бальні та народні танці та багато чого іншого)!
Якщо Ти ще не був у нас на кафедрі – гостинно чекаємо: м. Київ, вул. Горіхуватський шлях, 19, корпус 1, аудиторія 24а.
До зустрічі!
Олег Єресько, доцент кафедри педагогіки;
Василь Костинюк, асистент кафедри педагогіки;
Василь Юрійчук, лаборант кафедри педагогіки;
Артем Дацюк, лаборант кафедри педагогіки