Виробнича практика

11 червня 2024, 18:21

     У відповідності до графіку освітнього процесу підготовки фахівців першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності «Інформаційні системи та технології» освітньо-професійної програми «Інформаційні системи та технології» та наказу № 977 "С" від 4 червня 2024 р. НУБіП України 10 червня 2024 р. почалася виробнича практика.

     Мета практики полягає в систематизації, закріпленні і розширенні теоретичних і практичних знань здобувачів освіти, набутих в попередні періоди навчання, оволодіння студентами сучасними методами, формами організації та інструментальними засобами у галузі інформаційних технологій, формування професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретної роботи в реальних умовах.

      Інтегральна компетентність, яку опановують здобувачі освіти згідно ОП, полягає в здатності розв’язувати складні задачі і проблеми під час професійної діяльності у галузі інформаційних технологій, володіння навичками роботи з комп’ютером для вирішення задач проєктування та програмування інформаційних систем.

       Загальні компетентності виробничої практики полягають в формуванні здатності здобувачів освіти застосовувати знання у практичних ситуаціях та вчитися і оволодівати сучасними знаннями.

      Спеціальні компетентності здобувачів освіти, що формуються в процесі виконання завдань виробничої практики, включають здатності: аналізувати об’єкт проектування або функціонування та його предметну область; до проектування, розробки, налагодження та вдосконалення системного, комунікаційного та програмно-апаратного забезпечення інформаційних систем та технологій, Інтернету речей (ІоТ), комп’ютерно-інтегрованих систем та системної мережної структури, управління ними; проектувати, розробляти та використовувати засоби реалізації інформаційних систем, технологій та інфокомунікацій (методичні, інформаційні, алгоритмічні, технічні, програмні та інші); оцінювати та враховувати економічні, соціальні, технологічні та екологічні фактори на всіх етапах життєвого циклу інфокомунікаційних систем; використовувати сучасні інформаційні системи та технології (виробничі, підтримки прийняття рішень, інтелектуального аналізу даних та інші), методики й техніки кібербезпеки під час виконання функціональних завдань та обов’язків; розробляти бізнес-рішення та оцінювати нові технологічні пропозиції; проектування, розгортання, інтегрування, управління, адміністрування та супроводження інформаційних систем, технологій та інфокомунікацій, сервісів та інфраструктури організації; управляти та користуватися сучасними інформаційно-комунікаційними системами та технологіями (у тому числі такими, що базуються на використанні Інтернет); формувати нові конкурентоспроможні ідеї й реалізовувати їх у проектах (стартапах); розробляти нові та вдосконалювати існуючі проєкти бізнес аналітики на основі засобів та інструментарію бізнес-проєктного аналізу.

      Програмні результати навчання виробничої практики передбачають вміння: Демонструвати знання сучасного рівня технологій інформаційних систем, практичні навички програмування та використання прикладних і спеціалізованих комп’ютерних систем та середовищ з метою їх впровадження у професійній діяльності; Обґрунтовувати вибір технічної структури та розробляти відповідне програмне забезпечення, що входить до складу інформаційних систем та технологій; Застосовувати правила оформлення проектних матеріалів інформаційних систем та технологій, знати склад та послідовність виконання проектних робіт з урахуванням вимог відповідних нормативно-правових документів для запровадження у професійній діяльності; Здійснювати системний аналіз архітектури підприємства та його ІТ-інфраструктури, проводити розроблення та вдосконалення її елементної бази і структури; Розуміти і враховувати соціальні, екологічні, етичні, економічні аспекти, вимоги охорони праці, виробничої санітарії, пожежної безпеки та існуючих державних і закордонних стандартів під час формування технічних завдань та рішень; Демонструвати вміння розробляти техніко-економічне обґрунтування розроблення інформаційних систем та технологій та вміти оцінювати економічну ефективність їх впровадження; Демонструвати навички проектувати, розробляти та вдосконалювати існуючі інформаційні системи бізнес-аналітики, обґрунтовуючи рішення інструментами проектного аналізу, методами бізнес аналізу; Здійснювати ефективну комунікацію та взаємодію з іншими людьми, використовуючи українську мову як професійну мову спілкування, іноземну як ділову, а також фізичну культуру та спорт для забезпечення своєї життєдіяльності.

     Базами практики від кафедри є: ТОВ «Джи Ті Диджітал»; ТОВ «Біонорика», відділ інформаційних технологій; ТОВ «Конто ЮА Сервіс»; ПП «ТРАНЗИТ-СЕРВІС», відділ інформаційних технологій; КЗ «Самгородоцький ліцей»; Школа І-ІІІ ступенів №286 міста Києва; ФОП Писарєва Марія Євгенівна; ФОП Шепелєва Марина Євгеніївна.
     Після інструктажу з охорони праці та організаційних зборів група ІСТ21017б приступила до виконання індивідуальних завдань виробничої практики.



Вікторія СМОЛІЙ
професор кафедри інформаційних
систем та технологій, керівник практики

 

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook