Виробнича практика
У відповідності до графіку освітнього процесу підготовки фахівців першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності «Інформаційні системи та технології» освітньо-професійної програми «Інформаційні системи та технології» та наказу № 977 "С" від 4 червня 2024 р. НУБіП України 10 червня 2024 р. почалася виробнича практика.
Мета практики полягає в систематизації, закріпленні і розширенні теоретичних і практичних знань здобувачів освіти, набутих в попередні періоди навчання, оволодіння студентами сучасними методами, формами організації та інструментальними засобами у галузі інформаційних технологій, формування професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретної роботи в реальних умовах.
Інтегральна компетентність, яку опановують здобувачі освіти згідно ОП, полягає в здатності розв’язувати складні задачі і проблеми під час професійної діяльності у галузі інформаційних технологій, володіння навичками роботи з комп’ютером для вирішення задач проєктування та програмування інформаційних систем.
Загальні компетентності виробничої практики полягають в формуванні здатності здобувачів освіти застосовувати знання у практичних ситуаціях та вчитися і оволодівати сучасними знаннями.
Спеціальні компетентності здобувачів освіти, що формуються в процесі виконання завдань виробничої практики, включають здатності: аналізувати об’єкт проектування або функціонування та його предметну область; до проектування, розробки, налагодження та вдосконалення системного, комунікаційного та програмно-апаратного забезпечення інформаційних систем та технологій, Інтернету речей (ІоТ), комп’ютерно-інтегрованих систем та системної мережної структури, управління ними; проектувати, розробляти та використовувати засоби реалізації інформаційних систем, технологій та інфокомунікацій (методичні, інформаційні, алгоритмічні, технічні, програмні та інші); оцінювати та враховувати економічні, соціальні, технологічні та екологічні фактори на всіх етапах життєвого циклу інфокомунікаційних систем; використовувати сучасні інформаційні системи та технології (виробничі, підтримки прийняття рішень, інтелектуального аналізу даних та інші), методики й техніки кібербезпеки під час виконання функціональних завдань та обов’язків; розробляти бізнес-рішення та оцінювати нові технологічні пропозиції; проектування, розгортання, інтегрування, управління, адміністрування та супроводження інформаційних систем, технологій та інфокомунікацій, сервісів та інфраструктури організації; управляти та користуватися сучасними інформаційно-комунікаційними системами та технологіями (у тому числі такими, що базуються на використанні Інтернет); формувати нові конкурентоспроможні ідеї й реалізовувати їх у проектах (стартапах); розробляти нові та вдосконалювати існуючі проєкти бізнес аналітики на основі засобів та інструментарію бізнес-проєктного аналізу.
Програмні результати навчання виробничої практики передбачають вміння: Демонструвати знання сучасного рівня технологій інформаційних систем, практичні навички програмування та використання прикладних і спеціалізованих комп’ютерних систем та середовищ з метою їх впровадження у професійній діяльності; Обґрунтовувати вибір технічної структури та розробляти відповідне програмне забезпечення, що входить до складу інформаційних систем та технологій; Застосовувати правила оформлення проектних матеріалів інформаційних систем та технологій, знати склад та послідовність виконання проектних робіт з урахуванням вимог відповідних нормативно-правових документів для запровадження у професійній діяльності; Здійснювати системний аналіз архітектури підприємства та його ІТ-інфраструктури, проводити розроблення та вдосконалення її елементної бази і структури; Розуміти і враховувати соціальні, екологічні, етичні, економічні аспекти, вимоги охорони праці, виробничої санітарії, пожежної безпеки та існуючих державних і закордонних стандартів під час формування технічних завдань та рішень; Демонструвати вміння розробляти техніко-економічне обґрунтування розроблення інформаційних систем та технологій та вміти оцінювати економічну ефективність їх впровадження; Демонструвати навички проектувати, розробляти та вдосконалювати існуючі інформаційні системи бізнес-аналітики, обґрунтовуючи рішення інструментами проектного аналізу, методами бізнес аналізу; Здійснювати ефективну комунікацію та взаємодію з іншими людьми, використовуючи українську мову як професійну мову спілкування, іноземну як ділову, а також фізичну культуру та спорт для забезпечення своєї життєдіяльності.
Базами практики від кафедри є: ТОВ «Джи Ті Диджітал»; ТОВ «Біонорика», відділ інформаційних технологій; ТОВ «Конто ЮА Сервіс»; ПП «ТРАНЗИТ-СЕРВІС», відділ інформаційних технологій; КЗ «Самгородоцький ліцей»; Школа І-ІІІ ступенів №286 міста Києва; ФОП Писарєва Марія Євгенівна; ФОП Шепелєва Марина Євгеніївна.
Після інструктажу з охорони праці та організаційних зборів група ІСТ21017б приступила до виконання індивідуальних завдань виробничої практики.
Вікторія СМОЛІЙ
професор кафедри інформаційних
систем та технологій, керівник практики