«Конфліктні ситуації в туризмі та їх унеможливлення»: відбувся науково-практичний семінар на кафедрі готельно-ресторанної справи та туризму
«Конфліктні ситуації в туризмі та їх унеможливлення»: відбувся науково-практичний семінар на кафедрі готельно-ресторанної справи та туризму
25 травня 2024 року
Кафедрою готельно-ресторанної справи та туризму ННІ неперервної освіти і туризму ініційовано та проведено трьох денний науково-практичний семінар для освітян, здобувачів вищої освіти та суб’єктів туристичного бізнесу на тему «Конфліктні ситуації в туризмі та їх унеможливлення».
![](https://nubip.edu.ua/sites/default/files/u142/foto_1_trening.png)
Науковий семінар став продовженням започаткованої низки заходів постійним спікером яких, став директор туристичної фірми «Супутник», кандидат історичних наук, доцент, заслужений працівник культури України, практик з 30-річним досвідом роботи в туристичному бізнесі, незалежний науковий експерт індустрії гостинності Віктор ЗІНЧЕНКО.
![](https://nubip.edu.ua/sites/default/files/u142/foto_2_trening.png)
Семінар присвячений важливому для індустрії гостинності питанню, пов’язаному з вирішенням конфліктних ситуацій та їх недопущенням. Конфліктність у туризмі – це те, що відображає рівень невідповідності очікуваних і фактично отриманих туристичних послуг. Основа конфліктності закладена в самій природі туристичного продукту, головною особливістю якого є його віртуальний характер. Як наслідок – потенційно виникає можлива, у тому числі об'єктивно, недостатня уява споживачем сутності майбутнього туристичного продукту, яка в свою чергу, виникає і по причині недостатньої компетентності менеджера, який продає даний товар (туристичну послугу).
Віктор Анатолійович, відмітив, що вищезазначене є однією зі складових конфліктності, недостатньо вивчену з науково-методичної точки зору. В цілому, конфліктність у туризмі можна класифікувати, як: суб'єктивність сприйняття очікуваного туристом; організаційні прорахунки туроператора; недоброчесність партнерів туроператора (туроператор частіше всього виступає, як посередник між клієнтом і фактичними виробниками послуг); наслідок форс-мажорних обставин. Вершиною професіоналізму туроператора є наявність можливостей попередити конфліктні ситуації, а вразі їх виникнення – оперативно вирішувати проблему. Практика туристичного бізнесу засвідчує, що більше 70 відсотків конфліктів можуть бути урегульовані в разі їх саме оперативного вирішення.
Спікер познайомив присутніх з реальними ситуаціями, які були причиною виникнення конфліктів та можливими варіантами їх вирішення. Практичні кейси викликали активну дискусію серед слухачів.
За результатами участі у трьохденному науково-практичному семінарі, присутні отримали сертифікати.
![](https://nubip.edu.ua/sites/default/files/u142/sertifikat_10.png)
Слухачі семінару висловлюють щиру вдячність шановному Віктору Анатолійовичу, за професійне обговорення актуальних питань, змістовну дискусію, можливість отримати теоретичні знання та збагатитись практичним досвідом спікера!
Учасники очікують на наступну зустріч і дякують ЗСУ за можливість працювати і розвиватись!
Світлана МЕЛЬНИЧЕНКО,
завідувач кафедри готельно-ресторанної справи
та туризму