«Вплив кофеїну на організм людини» – тема чергового засідання студентського наукового гуртка кафедри соціальної роботи та реабілітації «Школа організатора соціально-психологічного простору особистості»

24 квітня 2024 року

    І знову додаткову до запланованої теми («Методи протидії булінгу. Як навчити дітей ненасильницької взаємодії та відстоювання власних кордонів») засідань від 10 квітня 2024 року гуртка «Школа організатора соціально-психологічного простору особистості» обирали самі члени студентського навчально-наукового гуртка – бакалавранти спеціальності «Соціальна робота», магістранти спеціальності «Соціально-психологічна реабілітація». Цього разу обговорювали цікаву тему, про яку усі говорять буденно, але не вивчають на заняттях: «Вплив кофеїну на організм людини».

Як завжди, розпочали заняття із практичної ситуації, запропонованої членами гуртка: «Що порадите батькам, які нарікають на надмірне користування їхніх дітей гаджетами?».
Рішення щодо правильних порад ухвалили після почережного обговорення. Кожен учасник засідання обов’язково має висловити свою думку під не з примусу, а у рамках мінітренінгу майбутньої професійної діяльності: приймай аналізуйухвалюйрішеннядій. Отож, спільноухвалилирішеннящодопротоколубесідизбатькамидітей, якінадмірнокористуютьсягаджетами:
1.   Звідки у Ваших дітей телефон?
2.   Який приклад щодо користування гаджетами Ви надаєте?
3.   Яку альтернативу діяльності Ви запропонували своїм дітям замість гаджетів та дали приклад (прогулянки, спорт, творче хобі, ерготерапія тощо)?
4.   Чи пробували увести родинну традицію не користуватися гаджетами у певні дні чи години доби?
5.   Який висновок зробили з цієї бесіди?
Презентацію та доповідь основної теми засідання Методи протидії булінгу. Як навчити дітей ненасильницької взаємодії та відстоювання власних кордонів») підготувала студентка 4-го курсу Білоконь Оксана.
Гуртківці розповіли приклади з особистого життя та досвіду інших цікаві приклади уведення родинних традицій не користуватися гаджетами у певні дні чи години доби; альтернативи діяльності дітям замість гаджетів.
Щодо основної теми засідання («Вплив кофеїну на організм людини»), то з’ясували багато цікавих аспектів:
1.   Хімічний, вітамінний та енергетичний склад кавового зерна, зокрема, що, крім кофеїну, кавові зерна містять такі алкалоїди, як теобромін та теофілін.
2.   Історію виникнення розчинної кави та доцільність її уживання.
3.   Чому важливо знати: скільки і як вживає кави отримувач соціально-психологічних послуг?
4.   Норму уживання кави, залежно від віку, кількості та доби дня тощо.
Презентацію та доповідь (на фото) підготувала студентка 4-го курсу Янович Крістіна.
Було ухвалено рішення наступної зустрічі навчитися проводити релаксаційно-діагностичний тренінг «Кавотерапія: «Я бажаю»».
Якщо вас зацікавило, то можете завітати до нас на онлайн-засідання гуртка і дізнаєтеся значно більше, адже працюємо – на якість професійної підготовки майбутніх фахівців.
 
 
Керівник гуртка – доктор педагогічних наук, професор, професор
кафедри соціальної роботи та реабілітації
Осадченко Інна Іванівна
 
Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook