23 квітня 2024 року
У продовження циклу гостьових лекцій та у рамках Дня кар’єри, який проводить у квітні місяці кафедра готельно-ресторанної справи та туризму Навчально-наукового інституту неперервної освіти і туризму для студентів, що здобувають освітній ступінь за освітньо-професійними програмами «Готельно-ресторанний бізнес», «Туризм», «Міжнародний туристичний бізнес» відбулась зустріч із керуючим ресторанною компанією Restetika, президентом Асоціації кулінарів України, к.е.н., доцентом Андрієм Магалецьким.
Друга в цьому році лекція від керуючого партнера присвячена системі навчання та мотивації персоналу, а також формуванню сильної команди в підприємствах готельно-ресторанного бізнесу. В умовах війни найважче, що може бути у керівника, власника, ТОП-менеджера – це управління персоналом, саме з цих слів розпочав свою зустріч Андрій Магалецький. Ускладнення пов’язані з різним стилем вирішення задач, різними мотивами та відповідальністю у різних поколінь, кадровим голодом, іноді відсутністю гену гостинності, психологічними аспектами та постійним батлом всередині колективу. Спікер зазначив, що різне відношення до роботи та життя різними поколіннями є нормальним та незмінним. Щоб знайти спільну мову з усіма, необхідно зрозуміти мотиви та цінність кожної групи, знаходити спільні вайби та правильні підходи до заохочення і покарання. Якщо ви хочете створити «команду мрії», то у колективі повинні бути представники різних поколінь і взявши від кожного те найкраще, до чого прагне кожне покоління, можна втілити в життя інноваційний, успішний, соціально спрямований проект.
Менеджмент індустрії гостинності стикається з проблемами дефіциту персоналу, невідповідністю навичок персоналу потребам компанії, високою плинністю або не тривалим періодом роботи персоналу, втомою, вигоранням, емоційно-психологічними проблемами пов'язаними з війною, мобілізацією та міграцією значної частини жінок.
Сильна команда залежить не тільки від HR і бюджету на промо вакансій, а в першу чергу, від ТОПа, мотивації та стимулювання персоналу, саморозвитку кожного працівника. Нове покоління майбутніх фахівців повинно залучати штучний інтелект до створення заявки на вакансію, прогноз бюджету, трендові страви. Пан Андрій закцентував увагу студентів на тому, що одна із сфер в яких найбільше зросла кількість вакансій є сфера туризму та готельно-ресторанного бізнесу. Розповів про потреби компанії у кваліфікованих спеціалістах, у тому числі в управлінському персоналі.
Враховуючи нинішню ситуацію в країні ресторанна компанія Restetika займається волонтерською діяльністю. І на думку керуючого, волонтерство є невід’ємним фактором успішної команди. Гастро-вечері, які організовує та проводить компанія дали можливість зібрати майже півмільйона дол. США та передати на потреби ЗСУ.
Підняті питання викликали зацікавленість та активну дискусію. Як, і попереднього разу, усі присутні були позитивно вражені професіоналізмом і власним стилем подачі інформації від Андрія Магалецького.
Наступна зустріч з паном Андрієм відбудеться найближчим часом на майстер-класі.
Щиро вдячні спікеру за отриманий неоціненний досвід!
Світлана МЕЛЬНИЧЕНКО,
завідувач кафедри готельно-ресторанної справи
та туризму