Обговорення ОПП «Маркетинг» підготовки здобувачів вищої освіти на другому (магістерському) рівні вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг»

16 квітня 2024 року

     16 квітня 2024 року відбулася відкрита онлайн-зустріч зі стейкхолдерами освітньо-професійної програми (ОПП) щодо обговорення ОПП «Маркетинг» підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг». Через військові дії зустріч проходила в форматі он-лайн (використана була платформа Zoom). Розпочав зустріч модератор Бондаренко Валерій Михайлович, доктор економічних наук, професор кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі; завідувач кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Національного університету біоресурсів і природокористування України, який привітав усіх присутніх та зазначив мету зустрічі. Гарант освітньо-професійної програми (ОПП) «Маркетинг» підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» професор Луцій Олександр Павлович звернув увагу на те, що програма логічно побудована та акцентована на змістовному наповненні, орієнтована на професійну підготовку фахівців у сфері маркетингу, знання та навички яких мають відповідати вимогам сучасності.

     В обговорені освітньо-професійної програми для підготовки здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за спеціальністю «Маркетинг» крім інших членів проектної групи прийняли участь завідувач кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі д.е.н., професор Бондаренко Валерій Михайлович, стейкхолдери Лилик Ірина Вікторівна, президент ГО «Українська Асоціація Маркетингу»; Степанець Ігор Павлович, директор ПП «Земельний капітал»; Чернявський Іван Юрійович, в.о. генерального директора ДП «Український інститут інтелектуальної власності»; Грищенко Алла Миколаївна, директор ПП Агрофірма «Мета»; Прокопенко Роман Андрійович, начальник відділу методології ціноутворення та аналізу цінової ситуації управління цінової політики департаменту розвитку реального сектору економіки Міністерства економіки України інші роботодавці та здобувачі вищої освіти другого (магістерського) рівня за спеціальністю «Маркетинг».

     За висновками проведеної дискусії в освітню програму були внесені наступні зміни. Дисципліна «Маркетингове планування і методи прогнозування в маркетингових дослідженнях» із циклу дисциплін загальної підготовки була перенесена до циклу освітніх компонент спеціальної (фахової) підготовки. Крім того, був удосконалений перший варіант переліку дисциплін вільного вибору за спеціальністю. Зокрема, замість дисципліни «Спічрайтинг» в освітню програму була внесена дисципліна «Цифровий маркетинг». Внесені зміни були визнані як своєчасні та актуальні.

     Підсумовуючи результати обговорення Луцій Олександр Павлович озвучив вироблені спільні пропозиції щодо підвищення якості підготовки майбутніх фахівців за спеціальністю 075 «Маркетинг», які будуть покладені в основу удосконалення ОПП другого (магістерського) рівня освіти та навчального плану.

 

Олександ ЛУЦІЙ
професор кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі,

гарант освітньо-професійної програми 

Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook