Доповідь професора кафедри КСМ та КІБ Лахна В.А. на конференції "ІНТЕГРАЦІЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС В ЕПОХУ ГЛОБАЛЬНОЇ ЦИФРОВІЗАЦІЇ: СТРАТЕГІЇ, ІННОВАЦІЇ І ВИКЛИКИ КИБЕРБЕЗПЕКИ"

5 квітня 2024 року

5 квітня м. Алмати, Республіка Казахстан відбулася конференція "Інтеграція штучного інтелекту в освітній процес в епоху глобальної цифровізації: стратегії, інновації та виклики кібербезпеки". Захід зібрав провідних експертів, які обговорювали актуальні питання використання штучного інтелекту в освіті та вирішення проблем кібербезпеки, що виникають в цьому контексті.

Інтеграція штучного інтелекту в освітній процес в епоху глобальної цифровізації: стратегії, інновації та виклики кібербезпеки

Конференція пройшла у форматі онлайн доповідей, панельних дискусій, виступів та презентацій, що дозволило учасникам обмінятися досвідом та найкращими практиками. Основні теми обговорення включали роль штучного інтелекту в підвищенні якості освіти, автоматизацію процесів навчання та персоналізацію навчання за допомогою алгоритмів машинного навчання.

Один з ключових моментів конференції було звернення учасників до питання кібербезпеки в освітньому середовищі. З урахуванням зростаючого використання штучного інтелекту та цифрових технологій у навчальних закладах, було висвітлено важливість захисту даних студентів, приватності та етичних аспектів використання штучного інтелекту.

На конференції виступив ряд провідних експертів з галузей штучного інтелекту, освіти та кібербезпеки. Вони представили свої дослідження, інноваційні підходи та стратегії використання штучного інтелекту в освіті, а також запропонували рішення для забезпечення кібербезпеки у навчальних закладах.

Професор кафедри КСМ та КІБ Валерій ЛАХНО. представив результати своїх досліджень та використання інноваційних методик в аналізі цифрових слідів. Він обговорив алгоритми та моделі машинного навчання, які дозволяють виявляти корисну інформацію з цифрових слідів, що допомагає університетам уважно стежити за академічною активністю студентів, їхніми інтересами та потребами. Такий аналіз може сприяти покращенню індивідуального навчання та розробці персоналізованих підходів до освіти.

Дмитро КАСАТКІН,
завідувач кафедри комп'ютерних систем,
мереж та кібербезпеки

Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook