Відбулася 73-а Всеукраїнська науково-практична студентська конференція «Маркетинг очима молоді: проблеми та перспективи»
Відбулася 73-а Всеукраїнська науково-практична студентська конференція «Маркетинг очима молоді: проблеми та перспективи»
9 квітня 2024, 0:00
Кафедра маркетингу та міжнародної торгівлі успішно провела 73-у Всеукраїнську науково-практичну студентську конференцію під назвою “Маркетинг очима молоді: проблеми та перспективи”. Захід відбувся 4 квітня 2024 року та зібрав студентів з різних куточків України для обговорення актуальних питань у галузі маркетингу.
Відкриваючи конференцію, заступник декана факультету аграрного менеджменту Лариса КАРПЕНКО, привітала учасників конференції та вручила грамоти та грошові призи переможцям І-го етапу студентських олімпіад з маркетингових дисциплін.
Завідувач кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Валерій БОНДАРЕНКО у вступному слові відзначив важливість подібних заходів для обміну досвідом та спільного пошуку рішень на перехресті сучасних викликів. Такі події стають не лише майданчиком для презентації наукових досліджень, а й сприяють збагаченню інтелектуального середовища та підтримці розвитку маркетингу в країні.
На конференції відбулися цікаві доповіді та обговорення на теми, пов’язані з інноваційними підходами до маркетингових стратегій сільськогосподарських підприємств, викликами цифрової трансформації у маркетингу, а також вивченням сучасних трендів у споживчому ринку. Високий науковий рівень та активна участь учасників дозволили вирішити багато важливих питань, що стосуються розвитку маркетингової науки в Україні.
Окремої уваги заслуговує доповідь студентки 4-го курсу спеціальності 075 Маркетинг ТОЮНДИ Анни «МАРКЕТИНГ В ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИЦІ УКРАЇНИ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРПЕСКТИВИ», що викликала жваве обговорення на засіданні.
Основна дискусія фокусувалася на подоланні актуальних викликів, які постають перед маркетологами. Серед основних спікерів конференції ОМЕЛЬЯНЕНКО Олександр – аспірант 4-го року навчання кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі, НОВІКОВА Софія та КУЧЕРУК Анастасія – студентки 4-го курсу спеціальності «Маркетинг», БЕРЕЗОВСЬКИЙ Богдан - студент Навчально-реабілітаційного закладу вищої освіти «Кам’янець-Подільського державного інституту», ХИТРУН Дарина – студентка 1-го курсу спеціальності «Маркетинг» та багато інших.
Організатори конференції висловлюють подяку усім учасникам за їхній внесок у розвиток наукової спільноти та впровадження нових ідей у практику маркетингу.
Результати конференції буде опубліковано в збірнику тез доповідей на сайті кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі.
Щиро дякуємо усім учасникам конференції. Бажаємо Вам здоров’я, натхнення, невичерпної енергії та подальшої плідної праці.