Відбулося чергове засідання студентського наукового гуртка кафедри соціальної роботи та реабілітації «Школа організатора соціально-психологічного простору особистості»

6 березня 2024 року
 
Оскільки теми засідань гуртка «Школа організатора соціально-психологічного простору особистості» обирають самі члени студентського навчально-наукового гуртка – бакалавранти спеціальності «Соціальна робота», магістранти спеціальності «Соціально-психологічна реабілітація», то цього разу обговорювали «Режим роботи наших гормонів».
Звичайно, розпочали заняття із практичної ситуації, запропонованої керівником гуртка: «Що порадите клієнту / клієнтці, який / яка звернувся / звернулася до вас зі скаргою на стан різкого, полярного (від депресії – до агресії і навпаки) зміни настрою, підвищену роздратованість, тривожні думки тощо. При цьому, у лікарні клієнт / клієнтка уже був / була, де і діагностували гормональний збій».
Після почережного обговорення, а маємо правило під час засідання обов’язково висловлювати думки (це у жодному разі не примус: достатньо навіть висловити свою згоду-підтримку виступу інших гуртківців) ухвалили «вердикт» особливостей професійних дій у цій ситуації:
1.          Не маємо права схвалювати чи заперечувати діагноз, поставлений лікарем, бо то – за рамками нашої компетентності.
2.          Можемо, за бажання клієнта, провести пізнавальну, просвітницьку бесіду та уточнити його / її теоретичної обізнаності щодо гормональної системи людини. Знову ж: лише у рамках нашої компетентності, тобто без діагнозів та коментарів фізично-фізіологічного стану, бо ж аналізуємо психологічний стан та аспекти ймовірних психосоматичних залежностей. Насправді, така бесіда матиме за мету заспокоїти, урівноважити, зняти тривожність у клієнта / клієнтки.
3.          Здійснюємо аналіз (за обраним протоколом та згідно із нашою кваліфікацією) психологічного стану клієнта / клієнтки згідно із запитом: скаргою на стан різкого, полярного (від депресії – до агресії і навпаки) зміни настрою, підвищену роздратованість, тривожні думки тощо. Спонукаємо та спрямовуємо клієнта / клієнтку до самоаналізу зазначеного не лише нині у нашій присутності, а ситуаційно: у момент виникнення проблеми психоемоційного стану.
4.          Спільно із клієнтом /клієнткою добираємо оптимальні техніки, психологічні вправи для корекції психоемоційного стану та його поліпшення.
Звичайно, повторюємо, обговорюємо і симулюємо обрані оптимальні техніки, психологічні вправи.
Врешті, щоб обговорювати із клієнтом / клієнткою режим роботи наших гормонів, варто спершу самим зрозуміти їхню сутність, щоб реалізовувати ефективно консультаційну роботу.
Отож, далі студенти та магістранти спробували відповісти на запитання, відповідь на які передбачала знання режиму роботи наших гормонів:
·               Чому бажано просинатися до 07.00 ранку?
·               Чому після 07.00 ранку вже не бажано спати?
·               Чому після пробудження варто випити склянку води та зробити гімнастику?
·               Чому від 10.00 до 14.00 – найоптимальніший час для виконання професійних обов’язків?
·               Чому вдень не варто лягати спати, а якщо й лягати, то на 15-30 хв і не більше?
·               Чому після 17.00 не бажано займатися спортом, а після 21.00 – виявляти психофізичну активність та харчуватися?
І ще багато чому.
Якщо вас зацікавило, то можете завітати до нас на онлайн-засідання гуртка і дізнаєтеся значно більше, ніж навіть планували, адже працюємо – на якість професійної підготовки майбутніх фахівців.
 Керівник гуртка – доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри соціальної роботи та реабілітації, Осадченко Інна Іванівна
 
Керівник гуртка – доктор педагогічних наук, професор, професор
кафедри соціальної роботи та реабілітації

Осадченко Інна Іванівна 

Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook