Викладачі кафедри громадського здоров’я та нутриціології пройшли навчання за програмою всеукраїнського онлайн-проєкту «Сучасний викладач» від UGEN «Uni-Biz Bridge
Сучасна освіта передбачає багатоаспектні підходи, коли ЗВО забезпечує теоретичну та практичну підготовку (60/40%), а компанія-роботодавець - практичну та теоретичну підготовку (80/20%). Саме в таких пропорціях «народжується» висококваліфікований фахівець. Ідеально, коли професійна підготовка ґрунтується не на періодичній співпраці освітян і роботодавців, а є узгодженим універсальним інструментом та передбачає єдність у досягненні цілей.
Викладачі кафедри громадського здоров’я та нутриціології Альона Альтанова і Руслална Постой взяли участь у всеукраїнському освітньому заході для викладачів закладів вищої та професійної освіти України, метою якого є побудувати міст взаємодії між бізнесом та освітою.
На воркшопах від компаній-роботодавців викладачі дізнались про нові методики та підходи бізнес-освіти, а також розвинули власні софт-скіли.
Упродовж кількох днів спікери воркшопу - компанії-роботодавці EY, KPMG, SoftServe, Genesis, Deloitte, PwC, Хлібпром доповнили і розширили знання учасників заходу з таких тем:
- «Як сформувати особистий бренд викладача»
- «Work & Study: популярний тренд чи реальне рішення для розвитку талантів?»
- «Постановка цілей: інструменти та підходи»
- «Стресостійкість - базова компетенція сучасного викладача»
- «Діджитал-помічники/інструменти в підготовці та під час занять зі студентами»
- «Тайм-менеджмент: інструменти, пріоритети, планування».
Крім того, учасникам воркшопу додатково була надана можливість взяти участь у World cafe на тему: «Сучасний студент: навички, вміння та знання», де викладачі разом із роботодавцями - представниками бізнесу, сформували портрет сучасного студента та в ході дискусії шукали відповідь на питання «Чи буде достатньо для студента володіти тільки певними професійними знаннями та навичками? Якщо ні, то які soft skills потрібно розвивати?».
З учасниками заходу поділилися досвідом успішного впровадженням кейсів від UGEN в освітній процес.
Впродовж насичених зустрічей зі спікерами проєкту, учасники мали можливість обговорити такі аспекти діяльності сучасного викладача, як:
- Що таке особистий бренд та його важливість у сучасному світі
- Особливості особистого бренду освітян
- Як сформувати бренд, який приваблюватиме кращих студентів
- Досвід «Делойт»: від ідеї до найбільших викликів та крутих результатів, переваги проєкту для ЗВО
- Світові освітні практики, на які орієнтується бізнес
- Оновлення навчальних програм через матриці компетентностей
- АІ-інструменти (ШІ) для побудови навчальних програм
- Яка різниця між поняттями: Мета, Ціль та Задача
- Чому важливо ставити цілі, метод постановки цілей SMART
- Практичні приклади постановки цілей по SMART
- Категорії цілей: професійні та цілі розвитку
- 70-20-10 формула розвитку
- DO`s and DONTS у процесі постановки цілей
- Поняття «стресостійкість», «стрес», «оптимальна працездатність» «емоційне вигорання»
- Чинники, які допомагають викладачу бути більш стресостійким
- Внутрішні та зовнішні ресурси, які дозволяють нам розвивати власну стресостійкість та техніки, які варто практикувати для її розвитку
- Найпопулярніші онлайн-інструменти для інтерактивного проведення занять
- Приклади ефективного використання діджитал-помічників
- Креативне та сучасне оформлення навчальних матеріалів
- Оцінка індивідуальних бар’єрів до ефективного використання часу
- Системний підхід до управління часом: мотивація, коректна постановка цілей, визначення пріоритетів, планування.
- Інструменти планування та принципи work-life integration.
- «Діджитал-помічники/інструменти в підготовці та під час занять зі студентами».
Вдячні нашому університету та спікеркам Катерині Малаш (керівник центру розвитку талантів, SoftServe); Яні Литвинець (HR Manager та координаторка проєкту Work&Study, Deloitte Ukraine); Олександрі Тиркаловій, (University Partnerships Lead, Genesis); Юлії Тумановій (керівниця відділу навчання та розвитку персоналу, KPMG); Марті Штойко (менеджер з навчання відділу оцінки і розвитку персоналу та сертифікована психологиня, Хлібпром); Аліні Арустамян (cпеціаліст з просування бренду роботодавця, PwC); Аліні Розквас (тренер Академії бізнесу, EY) за надану можливість удосконалити власний викладацький бренд та запровадити в освітню практику нові досягнення із сфери бізнес-освіти.
Адже добре відомо, хто не робить кроки до майбутнього, той залишається далеко в минулому, і щороку ця прірва поглиблюватиметься. В НУБіП такий дисонанс неприйнятний, тому радимо всім долучатись до подібних проєктів.
доцент кафедри громадського здоров’я та нутриціології