Викладачі кафедри громадського здоров’я та нутриціології пройшли навчання за програмою всеукраїнського онлайн-проєкту «Сучасний викладач» від UGEN «Uni-Biz Bridge

11 березня 2024, 9:44

Сучасна освіта передбачає багатоаспектні підходи, коли ЗВО забезпечує теоретичну та практичну підготовку (60/40%), а компанія-роботодавець - практичну та теоретичну підготовку (80/20%). Саме в таких пропорціях «народжується» висококваліфікований фахівець. Ідеально, коли професійна підготовка ґрунтується не на періодичній співпраці освітян і роботодавців, а є узгодженим універсальним інструментом та передбачає єдність у досягненні цілей.

Викладачі кафедри громадського здоров’я та нутриціології Альона Альтанова і Руслална Постой взяли участь у всеукраїнському освітньому заході для викладачів закладів вищої та професійної освіти України, метою якого є побудувати міст взаємодії між бізнесом та освітою.

На воркшопах від компаній-роботодавців викладачі дізнались про нові методики та підходи бізнес-освіти, а також розвинули власні софт-скіли.

Упродовж кількох днів спікери воркшопу - компанії-роботодавці EY, KPMG, SoftServe, Genesis, Deloitte, PwC, Хлібпром доповнили і розширили знання учасників заходу з таких тем:

  • «Як сформувати особистий бренд викладача»
  • «Work & Study: популярний тренд чи реальне рішення для розвитку талантів?»

  • «Постановка цілей: інструменти та підходи»
  • «Стресостійкість - базова компетенція сучасного викладача»
  • «Діджитал-помічники/інструменти в підготовці та під час занять зі студентами»
  • «Тайм-менеджмент: інструменти, пріоритети, планування».

Крім того, учасникам воркшопу додатково була надана можливість взяти участь у World cafe на тему: «Сучасний студент: навички, вміння та знання», де викладачі разом із роботодавцями - представниками бізнесу, сформували портрет сучасного студента та в ході дискусії шукали відповідь на питання «Чи буде достатньо для студента володіти тільки певними професійними знаннями та навичками? Якщо ні, то які soft skills потрібно розвивати?».

З учасниками заходу поділилися досвідом успішного впровадженням кейсів від UGEN в освітній процес.
Впродовж насичених зустрічей зі спікерами проєкту, учасники мали можливість обговорити такі аспекти діяльності сучасного викладача, як:

  • Що таке особистий бренд та його важливість у сучасному світі
  • Особливості особистого бренду освітян
  • Як сформувати бренд, який приваблюватиме кращих студентів
  • Досвід «Делойт»: від ідеї до найбільших викликів та крутих результатів, переваги проєкту для ЗВО
  • Світові освітні практики, на які орієнтується бізнес
  • Оновлення навчальних програм через матриці компетентностей
  • АІ-інструменти (ШІ) для побудови навчальних програм
  • Яка різниця між поняттями: Мета, Ціль та Задача
  • Чому важливо ставити цілі, метод постановки цілей SMART
  • Практичні приклади постановки цілей по SMART
  • Категорії цілей: професійні та цілі розвитку
  • 70-20-10 формула розвитку
  • DO`s and DONTS у процесі постановки цілей
  • Поняття «стресостійкість», «стрес», «оптимальна працездатність» «емоційне вигорання»
  • Чинники, які допомагають викладачу бути більш стресостійким
  • Внутрішні та зовнішні ресурси, які дозволяють нам розвивати власну стресостійкість та техніки, які варто практикувати для її розвитку
  • Найпопулярніші онлайн-інструменти для інтерактивного проведення занять
  • Приклади ефективного використання діджитал-помічників
  • Креативне та сучасне оформлення навчальних матеріалів
  • Оцінка індивідуальних бар’єрів до ефективного використання часу
  • Системний підхід до управління часом: мотивація, коректна постановка цілей, визначення пріоритетів, планування.
  • Інструменти планування та принципи work-life integration.
  • «Діджитал-помічники/інструменти в підготовці та під час занять зі студентами».



Вдячні нашому університету та спікеркам Катерині Малаш (керівник центру розвитку талантів, SoftServe); Яні Литвинець (HR Manager та координаторка проєкту Work&Study, Deloitte Ukraine); Олександрі Тиркаловій, (University Partnerships Lead, Genesis); Юлії Тумановій (керівниця відділу навчання та розвитку персоналу, KPMG); Марті Штойко (менеджер з навчання відділу оцінки і розвитку персоналу та сертифікована психологиня, Хлібпром); Аліні Арустамян (cпеціаліст з просування бренду роботодавця, PwC); Аліні Розквас (тренер Академії бізнесу, EY) за надану можливість удосконалити власний викладацький бренд та запровадити в освітню практику нові досягнення із сфери бізнес-освіти.
Адже добре відомо, хто не робить кроки до майбутнього, той залишається далеко в минулому, і щороку ця прірва поглиблюватиметься. В НУБіП такий дисонанс неприйнятний, тому радимо всім долучатись до подібних проєктів.

Альона Альтанова,
доцент кафедри громадського здоров’я та нутриціології

 

Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook