Молоді дослідники-педагоги впроваджують інформаційні технології в освіті
Здобувачі третього освітньо-наукового рівня доктора філософії спеціальності 011 (освітні, педагогічні науки) разом із студентами спеціальностей Професійна освіта та Педагогіка вищої школи використовують всі можливості лабораторії віртуальної і доповненої реальності, яка функціонує при кафедрі педагогіки для роботи над дисертаційними дослідженнями та підготовкою до занять. Ці лабараторії є важливим інноваційним кроком у розвитку науково-педагогічної діяльності в галузі освітніх наук.
Завідувач кафедри педагогіки, доктор пед. наук, професор Руслан Сопівник та доктор пед. наук, професор Олександр Кучай допомогали молодим дослідникам оволодіти сучасними гаджетами і девайсами, програмними додатками, інструментами, що можуть використовуватися для налагодження педагогічної взаємодії з усіма учасниками освітнього процесу.
Аспіранти 1 року навчання Василь Марусяк за допомогою інтерактивної дошки Touch Board Plus досліджував питання які стосуються його теми дисертаційного дослідження «Формування біоетичних поглядів студентів ветеринарних спеціальностей в аграрних закладах освіти». На його думку, підготовка студентів до використання цифрових ресурсів в їх професійній діяльності не лише підвищує їхню конкурентоспроможність на ринку праці, але й сприяє покращенню якості освіти та розвитку інновацій у сфері освіти.
Василь Костинюк для свого дослідження «Формування національної самосвідомості студентів в університетах наук про життя» використовував окуляри віртуальної реальності Oculus Quest 2 і розробив 3D модель структури особистості. Інтеграція цих заходів у навчальний процес університетів наук про життя сприяє формуванню національної самосвідомості серед студентів, що є важливою складовою становлення громадянського суспільства та підтримки національної ідентичності.
Олег Мороз використовував бездротову аудіосистему, LCD телевізор і поділився із колегами своїми наробками та дослідженнями у процесі «Формування якостей лідерства служіння студентів аграрних закладів фахової передвищої освіти». Різноманіття сучасних девайсів викликало шквал емоцій схвалення і захоплення. Ці підходи допоможуть студентам аграрних закладів фахової вищої освіти розвинути лідерські якості, які будуть корисними для них у майбутній професійній діяльності в сфері сільського господарства.
Роман Бабкович працюючи над темою «Формування екологічної культури майбутніх фахівців агропромислової галузі в освітньому середовищі університетів наук про життя» дослідив, що сьогодні, коли питання збереження природи та забезпечення сталого розвитку стають найбільш актуальними, важливо звертати увагу на формування екологічної культури серед майбутніх фахівців агропромислової галузі.
Андрій Петрів досліджуючи тему «Формування патріотичних ідеалів студентів аграрних закладів фахової передвищої освіти», визначив ряд заходів, які сприяють формуванню патріотичних ідеалів серед студентів аграрних закладів фахової вищої освіти, а також стимулюють їхню активну участь у розвитку сільського господарства та підтримку національної сільськогосподарської ідентичності. Ці завдання, є важливими для студентів оскільки вони є майбутніми фахівцями у сфері сільського господарства, які відіграють ключову роль у розвитку країни.
Павло Андрусик у темі «Підготовка студентів спеціальності “Освітні, педагогічні науки” до використання цифрових ресурсів у професійній діяльності» відзначив, що підготовка студентів спеціальності "Освітні, педагогічні науки" до використання цифрових ресурсів у професійній діяльності вимагає комплексного підходу, який охоплює як теоретичні знання, так і практичні навички. Визначені ним підходи сприятимуть не лише засвоєнню студентами необхідних знань та навичок, але й підготовці їх до успішної професійної діяльності в сфері освіти з використанням сучасних цифрових технологій.
Загалом, використання лабораторії віртуальної і доповненої реальності сприяє розвитку якісних та інноваційних досліджень у галузі освітніх наук та підвищує професійну підготовку студентів і докторів філософії.
Студент 1 курсу Професійна освіта
Василь Юрійчук
Асистент кафедри педагогіки
Василь Костинюк