Nova Tech Spring 2024
Nova Tech Spring 2024
15 січня 2024 року
мтф
Мрієте впровадити вашу розробку з найбільшим логістичним оператором України? Хочете бути найкращим та отримати за своє рішення 400 тис. грн?Вже сьогодні, Український фонд стартапів разом з лідером експрес-доставок Новою поштою за підтримки EIT Community RIS Hub Ukraine відкривають набір команд для участі в програмі Nova Tech Spring 2024 з фінальним пітчингом 14 березня у студії відкритих інновацій Nova Tech.
За результатами відбору, найкращі команди зможуть представити свій стартап. Окрім цього, фіналісти змагатимуться за унікальну можливість – співпраця з Новою поштою, щоб спільно запілотувати та запустити своє рішення.
Під час підготовки до фіналу, відібрані команди зберуться для відвідування Київського інноваційного терміналу, пройдуть менторські сесії з найкращими спеціалістами в цій індустрії та відвідають студію відкритих інновацій NovaTech разом з лабораторіями.
ДЛЯ КОГО ПРОГРАМА:
Хочете стати частиною революції інновацій в логістичному секторі? Маєте вже сформований стартап/компанію, MVP або прототип рішення, який може вирішити актуальні виклики цієї галузі? Тоді ця програма саме для вас! Нова пошта шукає нові рішення у трьох актуальних напрямках.
НАПРЯМОК 1 – Роботизація сортування
Проблематика:
Ручні маніпуляції для вивантаження та завантаження
Низька швидкість транспортування до зони завантаження
Різноманітність вантажів, складність маніпуляцій з ними
Вимоги до рішення:
Продуктивність. Рішення має забезпечувати сукупну продуктивність на рівні не менше 2 тис. відправлень за годину для всього терміналу.
Безпечність. Рішення має бути безпечним для людини та для відправлень, які будуть в його оточенні.
Масштабованість. Система має бути такою, щоби її можна було досить легко впроваджувати за різних терміналах без необхідності змінювати капітальні споруди.
НАПРЯМОК 2 – Автоматизація складу
Проблематика:
Велика кількість основних засобів, які збільшуються, і які необхідно постійно інвентаризувати (сканувати), що вимагає багато людського ресурсу та часу.
Частина основних засобів постійно переміщується (піддони, сітчасті контейнери, бокси) між підрозділами компанії.
На терміналі може працювати до 400 людей на різних ділянках і необхідно бути впевненим, що всі працюють ефективно.
Вимоги до рішення:
Масштабованість. Рішення має бути таким, щоби його можна було використовувати на абсолютно різних по розмірах виробничих об’єктах компанії: великі термінали, регіональні термінали, міські депо, відділення.
Відстежування персоналу та тари онлайн. Система контролю персоналу та управління тарою повинна в режимі онлайн надавати інформацію про розташування та ефективність роботи кожного робітника.
Проста інвентаризація. Система обліку основних засобів має давати можливість швидко або в автоматичному режимі (без участі людей) з заданою періодичністю проводити контроль, інвентаризацію.
НАПРЯМОК 3 – Новий сервіс у точках контакту
Проблематика:
Наразі поверхня поштоматів є статичною і не може використовувати для комунікації з клієнтом.
Великі відділення мають достатню площі для розміщення додаткових сервісів від партнерів.
Вимоги до рішення:
Надійність. Рішення має бути таким, щоби не вимагало додаткових людських ресурсів для обслуговування.
Привабливість для клієнта. Захопити увагу клієнта, створити вау-ефект та надати додаткову цінність – ідеальне рішення для нових продуктів у точках контакту.
ЕТАПИ ВІДБОРУ:
Заповнення заявки про свій продукт чи послугу.
Відбір фіналістів.
Відвідування Київського інноваційного терміналу та вантажного терміналу, для того аби побачити існуючий процес сортування відправлень.
Менторські сесії від провідних спеціалістів та презентація студії відкритих інновацій NovaTech разом з лабораторіями.
1 місяць для розробки концептів продуктів і рішень. Учасники можуть поєднуватись у групи для досягнення максимальних результатів.
Фінальний офлайн захід та презентація стартапу перед журі.
Склад журі:
1. Тараненко Олексій, CBDO групи компаній Nova.
2. Хоменко Євгеній, R&D директор групи компаній Nova.
3. Коваленко Богдан, директор з технологій Нової пошти.
4. Олег Турик, директор з розвитку напрямку вантажів.
5. Даніман Павло, директор з маркетингу Нової пошти.
ТАЙМЛАЙН:
1. Прийом заявок: 20.12.23 – 31.01.24
2. Відбір фіналістів: 01.02.24 – 04.02.24
3. Підготовчі заходи: 05.02.24 – 09.02.2024
4. Розробка концептів: 12.02.24 – 10.03.2024
5. Демо День: 14.03.24