Академічна доброчесність, відкрита наука та штучний інтелект: як створити доброчесне освітнє середовище: підвищення кваліфікації НПП кафедри глобальної економіки
Академічна доброчесність, відкрита наука та штучний інтелект: як створити доброчесне освітнє середовище: підвищення кваліфікації НПП кафедри глобальної економіки
10 січня 2024, 12:18
НПП кафедри глобальної економіки пройшли підвищення кваліфікації на тему: «Академічна доброчесність, відкрита наука та штучний інтелект: як створити доброчесне освітнє середовище». Підвищення кваліфікації були дуже корисними усім зацікавленим в дослідженні феномен у академічної доброчесності в освітній і науковій діяльності закладів освіти і наукових установ.
Для вирішення проблем створення доброчесного освітнього середовища, вкрай важливо, щоб дослідники пройшли навчання відповідним методам відкритої науки. Цьому можуть сприяти: розробка нових методів виявлення академічної нечесності; просвітницькі заходи спрямовані на підвищення обізнаності про академічну доброчесність; створення сприятливого наукового та освітнього середовища, яке буде заохочувати академічну доброчесність, і водночас є нетерпимим до її порушень. Реалізації цих цілей, може сприяти розробка нових «кодексів» академічної доброчесності, які будуть враховувати особливості та можливості використання штучного інтелекту для відкритої науки.
Про доброчесність потрібно говорити і писати, інакше проблема побудови доброчесного освітнього і наукового середовища так і залишиться невирішеною, використання штучного інтелекту в науковій сфері можливе, при дотриманні певних правил, які пов’язанні з конфіденційністю даних, етичністю та відповідальністю використання інформації штучного інтелекту, при цьому необхідно розробляти відповідні стандарти та правила, які допоможуть нам забезпечити відповідні етичні норми в цій сфері.
Штучний інтелект (ШІ) змінив наш спосіб життя, роботу та освіту. Він перетворився на потужний інструмент для академічних досліджень, генеруючи нові розуміння та відкриття, про які колись було неможливо уявити. Однак це також викликає проблеми для підтримки академічної доброчесності, наприклад належне присвоєння авторства та обмін даними.
Безумовно штучний інтелект має величезний вплив на всі види наукової діяльності, але не дивлячись на це він і відкриває нові можливості та напрямки.
Викладачі кафедри глобальної економіки із задоволенням взяли участь у підвищенні кваліфікації про академічну доброчесність та отримали, під час вдосконалення своєї майстерності, безцінні знання і навики. Адже сьогодні підвищення кваліфікації має дуже велике значення для кар’єрного зросту. Будь-яке навчання надає можливість зростати у тій чи іншій сфері праці.
Марина ПАВЛЕНКО,
асистент кафедри глобальної економіки