Стипендіальне забезпечення студентів та готовність до початку другого семестру - ключові питання наради із заступниками деканів факультетів та директорів ННІ

9 січня 2024 року

9 січня, під головуванням проректора з наукової роботи та інноваційної діяльності Вадима Кондратюка відбулася нарада із заступниками деканів факультетів та директорів ННІ з навчальної роботи.

На порядку денному наради було розглянуто ряд актуальних питань, а саме:
- про готовність факультетів та ННІ до початку навчальних занять у 2 семестрі 2023-2024 н.р.
- про особливості стипендіального забезпечення у 2 семестрі 2023-2024 н.р.
- про стан наповнення відомостей самооцінювання освітніх програм.
- про створення та стан наповнення портфоліо на сторінці магістра.

Зі вступним словом до присутніх звернувся проректор Вадим Кондратюк, який розпочав нараду з нагадування усім учасникам на необхідності продовження роботи з ліквідації академічної заборгованості студентами денної форми навчання, моніторингу та контролю  деканатами і дирекціями оплати за навчання студентами, які навчаються за умов договору, профорієнтаційної роботи шляхом створення регіональних профорієнтаційних центрів тощо.

Далі начальник навчального відділу Ярослав Рудик поінформував присутніх про терміни початку і завершення ІІ семестру 2023/2024 н.р. Університет планує розпочати навчання з 5 лютого і запросити до аудиторій в очному форматі студентів 1, 2 і 4 курсів бакалавратури та магістрів 1 року навчання. Факультет ветеринарної медицини вже традиційно вийде на очне навчання у повному складі. Решта контингенут студентів денної форми навчання розпочнуть навчання дистанційно. Графік освітнього процесу вже розміщено на сайті університету, а розклад навчальних занять з'явиться на сайті вже 15 січня.

Для організованого старту семестру факультети та ННІ вже отримали від навчального відділу низку наказів, зокрема про проведення відкритих лекцій у весняному семестрі, про організацію практичного навчання, про щоижневий контроль за проведенням занять тощо.

Окрему увагу Ярослав Рудик приділив якості викладання та навчально-методичному забезпеченню вибіркових дисциплін. Представники деканатів та дирекцій мають перевірити готовність електронних навчальних курсів з вибіркових дисциплін до початку ІІ семестру.

Начальник планово-фінансового відділу Тетяна Костюк поінформувала присутніх про особливості стипендіального забезпечення студентів денної форми навчання у 2 семестрі 2023/2024 н.р. Університет планує виплачувати стипендію згідно затвердженого рішенням вченої ради ліміту стипендіатів, що складає 40% студентів денної форми навчання, які навчаються за державним замовленням на певному факультеті чи в ННІ, кожному курсі за певною спеціальністю. З цього ліміту стипендіатів у ІІ семестрі 10% (цей ліміт теж затверджений рішенням вченої ради) матимуть право згідно чинного законодавства отримувати стипендію за особливі успіхи в навчанні на основі здобутого ними рейтингового бала.

Ярослав Рудик у продовженні розгляду питання навів приклади розрахунку кількості стипендіатів залежно від контингенту студентів денної форми навчання на потоці і наприкінці доповіді, спільно з Тетяною Костюк, надали відповіді на декілька запитань від заступників деканів та директорів.

Завідувач навчально-методичного відділу Лариса Кліх поінформувала присутніх про технічні перепони, які відтермінували початок завантаження звітів з самоаналізу до системи НАЗЯВО, про необхідність з боку гарантів бути готовими найближчим часом оперативно виконати усі кроки для початку проходження акредитаційних експертиз. Також Лариса Володимирівна представила учасникам наради свою нову колегу Олесю Піхало, яка підсилить зусилля навчально-методичного відділу щодо супроводу акредитаційних експертиз.

Заступник начальника навчального відділу Олена Колеснікова повідомила учасникам наради про результати моніторингу фахівцями відділу процедур оформлення результатів атестації магістрів 1 року навчання згідно Вимог про атестацію та Положень. Активізувалася робота щодо створення портфоліо на сторінці магістра, відбулося затвердження індивідуальних навчальних планів магістрів, йде подання витягів протоколів із випускових кафедр.

Також на нараді були розглянуті та обговорені інші важливі питання, що стосуються організації освітнього процесу в університеті у 2 семестрі 2023/2024 н.р.

Завершуючи нараду, проректор з наукової роботи та інноваційної діяльності Вадим Кондратюк звернувся до всіх присутніх на нараді з побажаннями берегти здоров'я, працювати рівнонапружено та бути готовими організовано розпочати заняття для студентів університету.

Оксана Зазимко,
заступник начальника навчального відділу

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook