Диспут на тему: "Do Robots Help Autistic Kids?" зі студентами другого курсу спеціальностей "Комп'ютерні науки", "Кібербезпека" та "Комп'ютерна інженерія"

5 жовтня 2023 року

Диспут на тему "Do Robots Help Autistic Kids?" відбувся 2 та 3 жовтня 2023 року. Учасники дискусії були студентами другого курсу спеціальностей "Комп'ютерні науки", "Кібербезпека" та "Комп'ютерна інженерія".

Основною метою диспуту було обговорення та аналіз того, чи роботи дійсно допомагають дітям з аутизмом у їхньому розвитку та адаптації.

Висвітлені були ключові аспекти, такі як соціальна інтеракція, індивідуалізація та можливі обмеження. Студенти представили аргументи "за" використання роботів для дітей з аутизмом:

Соціальна інтеракція: Обговорення включало можливість роботів полегшити соціальні та комунікативні навички.

Індивідуалізація: Зазначено, що роботи можуть надати персоналізований підхід до навчання та розвитку, враховуючи індивідуальні потреби.

Моторика та чутливість: Відзначено, що деякі роботи можуть допомагати в тренуванні моторних навичок та полегшенні чутливості.

Учасники також висловлювали аргументи "проти" використання роботів для дітей з аутизмом:

Заміщення міжособистої взаємодії: Дискусія включала обговорення можливості, що використання роботів може віддалити дітей від реальних відносин з іншими людьми.

Вартість та доступність: Обговорювалися економічні аспекти, вказуючи на те, що не всі сім'ї можуть собі дозволити роботів для своїх дітей. Не замінює повноцінно людського вчителя чи терапевта: Висвітлено було потребу в балансі між використанням технологій та реальною взаємодією з вчителями та терапевтами.

В заключенні диспуту учасники висловили свої особисті висновки та враження від обговорення. Було підкреслено, що обидві сторони мають свої переваги та недоліки, і важливо знаходити баланс між використанням роботів та людською взаємодією.

Диспут на тему "Do Robots Help Autistic Kids?" був конструктивним та інформативним. Учасники отримали можливість поглибити своє розуміння та поділитися думками з приводу використання роботів у підтримці дітей з аутизмом.

Інна СЕРГІЄНКО,

асистент кафедри англійської філології

 

 

Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook