Диспут на тему: "Do Robots Help Autistic Kids?" зі студентами другого курсу спеціальностей "Комп'ютерні науки", "Кібербезпека" та "Комп'ютерна інженерія"
Диспут на тему "Do Robots Help Autistic Kids?" відбувся 2 та 3 жовтня 2023 року. Учасники дискусії були студентами другого курсу спеціальностей "Комп'ютерні науки", "Кібербезпека" та "Комп'ютерна інженерія".
Основною метою диспуту було обговорення та аналіз того, чи роботи дійсно допомагають дітям з аутизмом у їхньому розвитку та адаптації.
Висвітлені були ключові аспекти, такі як соціальна інтеракція, індивідуалізація та можливі обмеження.
Соціальна інтеракція: Обговорення включало можливість роботів полегшити соціальні та комунікативні навички.
Індивідуалізація: Зазначено, що роботи можуть надати персоналізований підхід до навчання та розвитку, враховуючи індивідуальні потреби.
Моторика та чутливість: Відзначено, що деякі роботи можуть допомагати в тренуванні моторних навичок та полегшенні чутливості.
Учасники також висловлювали аргументи "проти" використання роботів для дітей з аутизмом:
Заміщення міжособистої взаємодії: Дискусія включала обговорення можливості, що використання роботів може віддалити дітей від реальних відносин з іншими людьми.
Вартість та доступність: Обговорювалися економічні аспекти, вказуючи на те, що не всі сім'ї можуть собі дозволити роботів для своїх дітей.
В заключенні диспуту учасники висловили свої особисті висновки та враження від обговорення. Було підкреслено, що обидві сторони мають свої переваги та недоліки, і важливо знаходити баланс між використанням роботів та людською взаємодією.
Диспут на тему "Do Robots Help Autistic Kids?" був конструктивним та інформативним. Учасники отримали можливість поглибити своє розуміння та поділитися думками з приводу використання роботів у підтримці дітей з аутизмом.
Інна СЕРГІЄНКО,
асистент кафедри англійської філології