ІТ МАРАФОН «ЕЛЕКТРОННА КОМЕРЦІЯ: ВІД ІДЕЇ ДО ПРОЄКТУ»
З 03 по 11 листопада 2023 року учасники гуртків «Маркетинг» (здобувачі освіти спеціальності 075 Маркетинг Качкур Вікторія, Дем’янчукк Ірина, Борзенкова Анастасія) та ІТ гуртка (здобувачі освіти спеціальності 122 Комп’ютерні науки Плонський Георгій, Шадура Вікторія, Ступак Артем) долучилися до ІT марафону «Електронна комерція: від ідеї до проєкту» з нагоди Дня студента.
Організатори - Відокремлений структурний підрозділ «Рівненський фаховий коледж Національного університету біоресурсів і природокористування України».
ІT марафон покликаний об’єднати навчальні заклади України, ІТ компанії з метою розробки ефективних рішень ведення електронної комерції для розвитку власного бізнесу та економіки країни за допомогою ІТ рішень та виявлення фахових здібностей у здобувачів освіти.
Захід відбувся в змішаному форматі в декілька етапів:
• 03 листопада 2023 року - відкриття марафону, виступи спікерів.
• 04 листопада – 10 листопада - робота команд над створенням проєктів електронної комерції.
• 11 листопада 2023 року - фінал ІТ марафону, демонстрація командами створених проєктів.
УМОВИ СТВОРЕННЯ ПРОТОТИПУ ГРИ
• придумати назву команди;
• згенерувати ідею проєкту;
• розробити продукт електронної комерції згідно з варіантом;
• створити стратегію просування (рекламу);
• продемонструвати результат на фінальній зустрічі.
Теми для проєктів були вибрані через жеребкування, це дало кожній команді унікальний поштовх та можливість реалізувати різні ідеї. А відсутність обмежень у виборі типу електронної комерції сприяло розвитку творчості та умінню знаходити нові підходи.
На фінальній зустрічі 12 команд з різних навчальних закладів України продемонстрували свої проєкти, які відрізнялися креативністю та практичними навичками в електронній комерції.
Оцінювали роботи компетентне журі:
• Ігор ВОЙТОВИЧ, ГС «Рівне ІТ освіта», професор, доктор педагогічних наук,
• Ангеліна ЛЮБАС, SMM-спеціаліст, маркетолог,
• Діана КАРДАШ, SMM Video maker,
• Василь РОМАНЮК, директор MVCOM,
• Людмила ПРОНЧУК, викладач "Електронної комерції" ВСП «РФК НУБіП Україна»,
за наступними критеріями:
1. Айдентика (шрифт, логотип, слоган, колірна гама, графічні елементи
2. Дослідження предметної області
3. Стратегія просування (реклама УТП)
4. Наявність основних складових продукту електронної комерції
Переможцем ІT марафону «Електронна комерція: від ідеї до проєкту» стала команда OPIUM (ВСП "Рівненський ФК НУБіП України"). Друге місце посіли команди Боярська легалерія (ВСП "Боярський ФК НУБіП України") та MEGU_V (ПВНЗ Міжнародний економіко-гумінатарний університет ім. академіка С. Дем‘янчука). Третє місце посіли команди Дружба (ВСП "Мукачівський ФК НУБіП України"), MEGU-Dev-Labs (ПВНЗ Міжнародний економіко-гумінатарний університет ім. академіка С. Дем‘янчука) та Гладіатори (ВСП "Рівненський ФК НУБіП України").
Щиро вітаємо переможців та бажаємо нових звершень!
Ірина Семенюта, викладач