Використання ігрових методів навчання на заняттях з української літератури
Використання ігрових методів навчання на заняттях з української літератури
18 вересня 2023 року
Розуміння і віра в студентів є фундаментальними аспектами ефективної викладацької діяльності. Такий підхід відомий як гуманістична освіта, і він спрямований на розвиток не лише інтелектуальних здібностей студентів, а й їхньої особистості в цілому.
Важливо активно слухати студентів, розуміти їхні потреби, інтереси та індивідуальні особливості. Це дозволяє викладачу побачити унікальність кожного студента та пристосувати навчальний процес до них.
Стимулювання творчості та самостійності студентів допомагає їм розвивати критичне мислення і вміння приймати незалежні рішення. Творча діяльність охоплює проекти, дискусії, використання різних методів навчання та навіть використання новітніх технологій.
На заняттях з української літератури розвивати творчу уяву допомагають ігрові методи навчання. Використовуючи їх, ми можемо уявити себе одним із персонажів «Кайдашевої сім’ї» Івана Нечуя-Левицького, пройти важкий життєвий шлях разом із Чіпкою із роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» Панаса Мирного або разом із Мартином Борулею із одноіменної п’єси Івана Карпенка-Карого зіграти у морський бій. За допомогою ігрових методів можна не тільки перевірити знання літературного твору, а й схарактеризувати персонажів, основні сюжетні лінії та, найголовніше, сформувати свою думку стосовно висвітленої ідеї.
Здобувачі освіти груп М-23, СП-23, КН-23 на заняттях з української літератури зіграли у відому всім «Змійку», «Морський бій», для перевірки знань та аналізу літературного твору було застосовано кубик Блума. Таким чином заняття стало цікавішим та продуктивнішим.
Вікторія ВІРКО,
викладач української мови та літератури